Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

OkoTVoko: Sve  je danas reklama

28.05.2022. 16:30 16:31
Piše:
Izvor: Nemanja Potkonjak

Promovišući najnoviju knjigu Vedrana Rudan je obišla sve kanale. Najveći stres u silnim gotovanjima joj stvara kad vidi budalu. Mnogo je nepripremljenih novinara, a njeno oružije je cinizam. Mada može da bude i prijatna kao što je bila kod Tanje Peternek Aleksić u „TV lica kao sav normalan svet’’.

Tanja je nedavno proslavila dvadeset godina njenog serijala. Zato je i umela sa Vedranom. Umela je i Jovana Janković da vodi razgovor na K1, dobila je i potpis i kompliment od Vedrane. Srđan Predojević je opet bio na meti njenog cinizma kao i Milomir Marić. Pošto sam i sam gostio Vedranu, spremio sam za tu priliku pitu od jabuka - lenju pitu. Rekla je: „Nećete me potkupiti. Jedite manje, budite mršaviji i bićete zdraviji. Vaš fetiš je hrana”. Odjava emisije mi je bila odlična, odgovorio sam u njenom stilu: „Ipak niste bili zla baba kao što se priča”. Stend-ap voditelji kažu ironično da je nivo većine naših čitača teleprontera da bakica sa njima briše pod i da kaže ono što oni ne smeju ni da pomisle. Ali još od čestih gostovanja „Nedeljom u dva” kod Aleksandra Stankovića, Vedrana zna šta je reklama u medijima. Vedrana se na svom blogu izvinila Mariji Kilabardi zato što još uvek nema decu u svojoj 45 godini, napisavši „Deca su za svaku ženu jezivo mučenje, sa retkim trenucima sreće”. Bez lažne patetike, pitam se samo da li Vedrana zna koliko se žene muče danas da dobiju dete i koliko košta to „zadovoljstvo”. Naše bake sa sela su imale i po sedmoro, osmoro dece, ali danas uopšte nije lako postati majka, niti je lako biti roditelj. Kada su deca pred svakakvim iskušenjima posebnom medijskim. Ali rekoh sve je reklama.

Nikad nisam bio preterani fan Zorice Brunclik ali gledajući je kod Goce Tržan na Prvoj televiziji čuo sam jednu drugačiju I zanimljiviju priču o roditeljstvu. Zorica je iskreno pričala o svojim muževima, potomcima i kako su deca uzela Kemiševo prezime. Kaže da ako treba da ode neko sa ovog sveta bolje da ode ona nego Miroljub. Tu su se desile spontane suze dve račice Goce Tržan i Zorice Brunclik. Iako nisam fan Zorice Brunclik, moram da priznam da me je svojim kuvanjem na RTS-u, oduševila. Dobra je domaćica. Takođe, bila je i iskrena sagovornica na K1. Ili je sve opet reklama, a Zorica ima uskoro veliki koncert na Tašmajdanu. I ima odličnog PR-a koji joj je dao par dobrih saveta. Svakako da je ona napravila jedan od najboljih koncerata u Beogradskoj Areni gde je posebna atrakcija bilo gostovanje Vesne Zmijanac.

Sve zvezde su sujetne i hirovite, što bi rekla moja koleginica i drugarica: „Jednostavno ne poznajem neku laku pevačicu, što se karaktera tiče”. Pevačice su nepredvidive, ali svi znaju da bez televizije nema publiciteta. Seka Aleksić je izdala album „Bioskop” i napravila je medijski hepening. Veoma pazi kad se pojavljuje u medijima. Ima tim koji brine o njenom imidžu. Pa setite se serijala „Moja desna ruka” kad su birali Seki asistenta. Sad se ne zna gde joj je taj izabrani asistent, ali to je sudbina. Seka je imala nekoliko faza u karijeri, glumila je u filmu „Mi nismo anđeli 3”, seriji „Ljubav, navika i panika”. Javnosti je otvoreno govorila kakvu borbu vodi za potomstvo ali Seka zna kad treba dozirati medije i kad je vreme za reklamu.

Aco Pejović isto odlično vodi karijeru, pojavljuje se kad treba, ima odičan marketinški tim, peva dobre pesme i voli Tomu Zdravkovića. To je tajna kako je napunio dva Spensa zaredom. Ima dobru reklamu. Mora se ići i na K1 i na Prvu i na Novu. Majstor za marketing je postala i gvozdena ledi Zabavnog programa RTS-a Olivera Kovačević. Pitala je svoju kumu na Tanjugu, da li treba još da hvalim Joksimovića i njegove nastupe na Evrosongu. I, naravno, treba imati jak instagram profil. Bitno je da se zoveš Jovana i da ti je poslodavac neki Željko. To su dobitne kombinacije za televizijsku Srbiju danas. Došla su takva vremena da čak i ako se zoveš Lepa Brena ili Haris Džinović, jasno je da se bez marketinga ne može. Što bi harizmatična Seka Sabljić u jednoj reklami rekla „Sve je onlajn’’. Kako seješ, tako i žanješ i što je još važnije - svima treba reklama.

Aleksandar Filipović

Autor:
Pošaljite komentar
OkoTVoko: I šta ćemo sad?

OkoTVoko: I šta ćemo sad?

21.05.2022. 13:41 13:44