ОкоТВоко: Све је данас реклама
Промовишући најновију књигу Ведрана Рудан је обишла све канале. Највећи стрес у силним готовањима јој ствара кад види будалу. Много је неприпремљених новинара, а њено оружије је цинизам. Мада може да буде и пријатна као што је била код Тање Петернек Алексић у „ТВ лица као сав нормалан свет’’.
Тања је недавно прославила двадесет година њеног серијала. Зато је и умела са Ведраном. Умела је и Јована Јанковић да води разговор на К1, добила је и потпис и комплимент од Ведране. Срђан Предојевић је опет био на мети њеног цинизма као и Миломир Марић. Пошто сам и сам гостио Ведрану, спремио сам за ту прилику питу од јабука - лењу питу. Рекла је: „Нећете ме поткупити. Једите мање, будите мршавији и бићете здравији. Ваш фетиш је храна”. Одјава емисије ми је била одлична, одговорио сам у њеном стилу: „Ипак нисте били зла баба као што се прича”. Стенд-ап водитељи кажу иронично да је ниво већине наших читача телепронтера да бакица са њима брише под и да каже оно што они не смеју ни да помисле. Али још од честих гостовања „Недељом у два” код Александра Станковића, Ведрана зна шта је реклама у медијима. Ведрана се на свом блогу извинила Марији Килабарди зато што још увек нема децу у својој 45 години, написавши „Деца су за сваку жену језиво мучење, са ретким тренуцима среће”. Без лажне патетике, питам се само да ли Ведрана зна колико се жене муче данас да добију дете и колико кошта то „задовољство”. Наше баке са села су имале и по седморо, осморо деце, али данас уопште није лако постати мајка, нити је лако бити родитељ. Када су деца пред свакаквим искушењима посебном медијским. Али рекох све је реклама.
Никад нисам био претерани фан Зорице Брунцлик али гледајући је код Гоце Тржан на Првој телевизији чуо сам једну другачију И занимљивију причу о родитељству. Зорица је искрено причала о својим мужевима, потомцима и како су деца узела Кемишево презиме. Каже да ако треба да оде неко са овог света боље да оде она него Мирољуб. Ту су се десиле спонтане сузе две рачице Гоце Тржан и Зорице Брунцлик. Иако нисам фан Зорице Брунцлик, морам да признам да ме је својим кувањем на РТС-у, одушевила. Добра је домаћица. Такође, била је и искрена саговорница на К1. Или је све опет реклама, а Зорица има ускоро велики концерт на Ташмајдану. И има одличног ПР-а који јој је дао пар добрих савета. Свакако да је она направила један од најбољих концерата у Београдској Арени где је посебна атракција било гостовање Весне Змијанац.
Све звезде су сујетне и хировите, што би рекла моја колегиница и другарица: „Једноставно не познајем неку лаку певачицу, што се карактера тиче”. Певачице су непредвидиве, али сви знају да без телевизије нема публицитета. Сека Алексић је издала албум „Биоскоп” и направила је медијски хепенинг. Веома пази кад се појављује у медијима. Има тим који брине о њеном имиџу. Па сетите се серијала „Моја десна рука” кад су бирали Секи асистента. Сад се не зна где јој је тај изабрани асистент, али то је судбина. Сека је имала неколико фаза у каријери, глумила је у филму „Ми нисмо анђели 3”, серији „Љубав, навика и паника”. Јавности је отворено говорила какву борбу води за потомство али Сека зна кад треба дозирати медије и кад је време за рекламу.
Ацо Пејовић исто одлично води каријеру, појављује се кад треба, има одичан маркетиншки тим, пева добре песме и воли Тому Здравковића. То је тајна како је напунио два Спенса заредом. Има добру рекламу. Мора се ићи и на К1 и на Прву и на Нову. Мајстор за маркетинг је постала и гвоздена леди Забавног програма РТС-а Оливера Ковачевић. Питала је своју куму на Танјугу, да ли треба још да хвалим Јоксимовића и његове наступе на Евросонгу. И, наравно, треба имати јак инстаграм профил. Битно је да се зовеш Јована и да ти је послодавац неки Жељко. То су добитне комбинације за телевизијску Србију данас. Дошла су таква времена да чак и ако се зовеш Лепа Брена или Харис Џиновић, јасно је да се без маркетинга не може. Што би харизматична Сека Сабљић у једној реклами рекла „Све је онлајн’’. Како сејеш, тако и жањеш и што је још важније - свима треба реклама.
Александар Филиповић