Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

НЕ ПОМАЖУ НИ ВЕЋЕ ЦАРИНЕ

КИНЕЗИМА НИШТА НЕ МОГУ! Подаци су ИЗНЕНАЂУЈУЋИ, и са 100% царине електрични аутомобили су јефтинији од европских

27.11.2024. 10:49 10:55
Пише:
Youtube prinstcrin/carwow
Фото: Youtube prinstcrin/carwow

Кинески произвођачи електричних аутомобила постају све присутнији на глобалном тржишту, захваљујући приступачним ценама и иновативним технологијама.

Међу познатим брендовима су BYD, NIO, Xpeng, MG и Ora, који нуде разноврсне моделе са ценама нижим од многих западних конкурената.

Чиме Кина располаже?
- BYD Atto 3, компактни crossover, доступан је по цени од око 44.000 евра.

- BYD Seal, ривал Теслином Моделу 3, продаје се за око 53.000 евра.

- MG 4, повољан hatchback, доступан је већ од 31.000 евра.

- Ora Funky Cat, ретро модел, кошта око 37.000 евра.

- Xpeng P7, луксузни седан, продаје се за 49.990 евра.

И поред иновативног дизајна и функција попут напредних система аутономне вожње, њихови модели су и даље јефтинији од конкурената као што су Тесла, BMW и Volkswagen.

Царинске баријере не успоравају раст
Европска унија је од 1. новембра увела додатне царине на кинеске електричне аутомобиле, које достижу чак 35,5%, поред основних 10%. У Сједињеним Америчким Државама, новоизабрани председник Доналд Трамп најавио је повећање царина за кинеске аутомобиле на 60%, уз могућност додатног повећања. Међутим, и са царинама од чак 100%, кинески аутомобили би остали конкурентни због нижих основних цена.

За илустрацију, MG ZS EV, који у Европи кошта 25.000 евра, уз максималне царине би могао поскупети на 50.000 евра, што је и даље повољније од многих западних модела.

Прилагодљива стратегија кинеских произвођача
Кинеске компаније користе различите стратегије како би избегле веће трошкове. BYD, на пример, планира отварање фабрике у Мађарској како би избегао нове царинске намете и повећао доступност својих возила у Европи. Њихова возила, попут модела Seal, остају ценовно приступачна и након нових намета.

Упркос протекционистичким мерама, кинески електрични аутомобили доказују своју доминацију кроз иновације, ефикасност и повољније цене, чинећи их озбиљном конкуренцијом глобалним брендовима. Њихов утицај на тржиште вероватно ће расти, упркос политичким и економским препрекама.

Dnevnik.rs/Telegraf Biznis

Извор:
Dnevnik.rs, Telegraf.rs
Пише:
Пошаљите коментар
АМЕРИЧКИ ГИГАНТ ГАСИ 4.000 РАДНИХ МЕСТА У ЕВРОПИ! Све тежа битка са кинеским ривалима
s

АМЕРИЧКИ ГИГАНТ ГАСИ 4.000 РАДНИХ МЕСТА У ЕВРОПИ! Све тежа битка са кинеским ривалима

20.11.2024. 16:23 16:37
СВЕ ТЕШЊА САРАДЊА НА СВИМ ПОЉИМА Кинески брендови држе око 70 одсто удела на тржишту нових аутомобила у Русији
ilustracija

СВЕ ТЕШЊА САРАДЊА НА СВИМ ПОЉИМА Кинески брендови држе око 70 одсто удела на тржишту нових аутомобила у Русији

27.11.2024. 10:37 10:42