Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

NE POMAŽU NI VEĆE CARINE

KINEZIMA NIŠTA NE MOGU! Podaci su IZNENAĐUJUĆI, i sa 100% carine električni automobili su jeftiniji od evropskih

27.11.2024. 10:49 10:55
Piše:
Youtube prinstcrin/carwow
Foto: Youtube prinstcrin/carwow

Kineski proizvođači električnih automobila postaju sve prisutniji na globalnom tržištu, zahvaljujući pristupačnim cenama i inovativnim tehnologijama.

Među poznatim brendovima su BYD, NIO, Xpeng, MG i Ora, koji nude raznovrsne modele sa cenama nižim od mnogih zapadnih konkurenata.

Čime Kina raspolaže?
- BYD Atto 3, kompaktni crossover, dostupan je po ceni od oko 44.000 evra.

- BYD Seal, rival Teslinom Modelu 3, prodaje se za oko 53.000 evra.

- MG 4, povoljan hatchback, dostupan je već od 31.000 evra.

- Ora Funky Cat, retro model, košta oko 37.000 evra.

- Xpeng P7, luksuzni sedan, prodaje se za 49.990 evra.

I pored inovativnog dizajna i funkcija poput naprednih sistema autonomne vožnje, njihovi modeli su i dalje jeftiniji od konkurenata kao što su Tesla, BMW i Volkswagen.

Carinske barijere ne usporavaju rast
Evropska unija je od 1. novembra uvela dodatne carine na kineske električne automobile, koje dostižu čak 35,5%, pored osnovnih 10%. U Sjedinjenim Američkim Državama, novoizabrani predsednik Donald Tramp najavio je povećanje carina za kineske automobile na 60%, uz mogućnost dodatnog povećanja. Međutim, i sa carinama od čak 100%, kineski automobili bi ostali konkurentni zbog nižih osnovnih cena.

Za ilustraciju, MG ZS EV, koji u Evropi košta 25.000 evra, uz maksimalne carine bi mogao poskupeti na 50.000 evra, što je i dalje povoljnije od mnogih zapadnih modela.

Prilagodljiva strategija kineskih proizvođača
Kineske kompanije koriste različite strategije kako bi izbegle veće troškove. BYD, na primer, planira otvaranje fabrike u Mađarskoj kako bi izbegao nove carinske namete i povećao dostupnost svojih vozila u Evropi. Njihova vozila, poput modela Seal, ostaju cenovno pristupačna i nakon novih nameta.

Uprkos protekcionističkim merama, kineski električni automobili dokazuju svoju dominaciju kroz inovacije, efikasnost i povoljnije cene, čineći ih ozbiljnom konkurencijom globalnim brendovima. Njihov uticaj na tržište verovatno će rasti, uprkos političkim i ekonomskim preprekama.

Dnevnik.rs/Telegraf Biznis

Izvor:
Dnevnik.rs, Telegraf.rs
Piše:
Pošaljite komentar
AMERIČKI GIGANT GASI 4.000 RADNIH MESTA U EVROPI! Sve teža bitka sa kineskim rivalima
s

AMERIČKI GIGANT GASI 4.000 RADNIH MESTA U EVROPI! Sve teža bitka sa kineskim rivalima

20.11.2024. 16:23 16:37
SVE TEŠNJA SARADNJA NA SVIM POLJIMA Kineski brendovi drže oko 70 odsto udela na tržištu novih automobila u Rusiji
ilustracija

SVE TEŠNJA SARADNJA NA SVIM POLJIMA Kineski brendovi drže oko 70 odsto udela na tržištu novih automobila u Rusiji

27.11.2024. 10:37 10:42