ПОЛОВЊАЦИ И ДАЉЕ ХИТ У СРБИЈИ Најтраженији до 8.000 евра ЕВО КОЈИ СУ МОДЕЛИ НА ТОП ЛИСТИ
Лето није повољно за куповину аутомобила, наравно, кад су у питању половњаци.
Приметна је богата понуда половних возила, али се продавци ипак жале на слабији одзив купаца.
У односу на прошлу годину, када је увезено 131.905 половних возила, уочљив је тренд смањења увоза половњака, међутим, повећан увоз се очекује у последњим месецима календарске године као што је то и раније био обичај.
Просечан купац половног возила у Србији и даље, у више од 50 одсто случајева, тражи дизелаше са еуро 3 или еуро 4 еколошком нормом, уз буџет од 5.000 до 8.000 евра. Највише се ипак траже возила до 3.000 евра.
Дуго најављивана забрана увоза возила са еуро 3 и еуро 4 стандардом која је требало да ступи почетком ове године, још се одлаже и није познато када ће коначно ступити на снагу тако да је увоз тих половњака још веома активан.
Шта највише воле купци половних возила
• Volkswagen
• Шкода
• Фиат
• Peugeot
• Цитроен
• Renault
• Форд
• Опел
• Киа
• Toyota
За разлику од купаца нових аутомобила у Србији, који све мање купују дизелаше, купци половњака су прошле године највише пазарили управо њих.
Иако је пракса показала да је редовно и ванредно одржавање оваквих возила драстично скупље од бензинаца, многим потенцијалним купцима су и даље први избор.
За возила са бензинским мотором одлучило се 30 одсто купаца.
Иако се сви куну у „јапанце“, доминантни су аутомобили европске производње.
Постоји неколико разлога и није захвално генерализовати, али углавном се истичу поверење у квалитет и поузданост, нарочито аутомобила из Немачке.
ЕУправо Зато