POLOVNJACI I DALJE HIT U SRBIJI Najtraženiji do 8.000 evra EVO KOJI SU MODELI NA TOP LISTI
Leto nije povoljno za kupovinu automobila, naravno, kad su u pitanju polovnjaci.
Primetna je bogata ponuda polovnih vozila, ali se prodavci ipak žale na slabiji odziv kupaca.
U odnosu na prošlu godinu, kada je uvezeno 131.905 polovnih vozila, uočljiv je trend smanjenja uvoza polovnjaka, međutim, povećan uvoz se očekuje u poslednjim mesecima kalendarske godine kao što je to i ranije bio običaj.
Prosečan kupac polovnog vozila u Srbiji i dalje, u više od 50 odsto slučajeva, traži dizelaše sa euro 3 ili euro 4 ekološkom normom, uz budžet od 5.000 do 8.000 evra. Najviše se ipak traže vozila do 3.000 evra.
Dugo najavljivana zabrana uvoza vozila sa euro 3 i euro 4 standardom koja je trebalo da stupi početkom ove godine, još se odlaže i nije poznato kada će konačno stupiti na snagu tako da je uvoz tih polovnjaka još veoma aktivan.
Šta najviše vole kupci polovnih vozila
• Volkswagen
• Škoda
• Fiat
• Peugeot
• Citroen
• Renault
• Ford
• Opel
• Kia
• Toyota
Za razliku od kupaca novih automobila u Srbiji, koji sve manje kupuju dizelaše, kupci polovnjaka su prošle godine najviše pazarili upravo njih.
Iako je praksa pokazala da je redovno i vanredno održavanje ovakvih vozila drastično skuplje od benzinaca, mnogim potencijalnim kupcima su i dalje prvi izbor.
Za vozila sa benzinskim motorom odlučilo se 30 odsto kupaca.
Iako se svi kunu u „japance“, dominantni su automobili evropske proizvodnje.
Postoji nekoliko razloga i nije zahvalno generalizovati, ali uglavnom se ističu poverenje u kvalitet i pouzdanost, naročito automobila iz Nemačke.
EUpravo Zato