Korona kriza donela ogromnu zaradu gejming industriji
BEČ: Korona virus kriza izazvala je pravi bum u korišćenju video igrica i donela rekordne prihode gejming industriji.
Posao sa igricama, da li računarskim ili na konzolama, veći je nego pre korona krize i stalno raste. Gotovo cela gejming industrija od početka krize s koronom beleži izraziti rast.
Gejmeri igraju češće i duže nego ranije svoje omiljene igrice.
Bum gejming industrije dokazuju poslovni rezultati kompanija koje se bave razvojem igara.
Tako je obrt kompanije Activision Bližard, koja je lansirala igrice " Call of Duty", "World of Warcraft", "Candy Crush" u proteklom kvartalu povećan za 38 odsto na 1,93 milijardi evra.
Istovremeno je broj aktivnih korisnika njihovih igrica porastao u roku od tri meseca sa 102 na 125 miliona, saopštila je kompanija.
Kompanija Take-Two Interactive, koja stoji iza igara "Grand Theft Auto " i "NBA 2K20" ostvarila je rast obrta u prošlom kvartalu od 54 odsto na 831,3 miliona dolara.
I Nintendo beleži rast obrta tokom krize. U prvom poslovnom kvartalu je obrt skočio na 1,16 milijardi evra. Nintendo profitira od toga što građani, zbog restrikcija, provode više vremena kući za svojim konzolama.
Šef kompanije Šuntaro Furukava rekao je da je, međutim, ovaj uspeh kratkoročan.
Koncern Electronic Arts, koji je poznat po igricama „FIFA“ i „Star Wars“ povećao je prognozu obrza za tekuću godinu, te očekuje da će ostvariti obrz u visini od 5,95 milijardi dolara.
Sve bolja prodaja igrica za Plejstejšen donela je Soniju veći obrt tokom korona krize. U prošlom kvartali je obrt u prodaji igrica bio za jednu trećinu veći nego prošle godine. Operativna dobit porasla je sa 74 na 124 milijardi jena.