Корона криза донела огромну зараду гејминг индустрији
БЕЧ: Корона вирус криза изазвала је прави бум у коришћењу видео игрица и донела рекордне приходе гејминг индустрији.
Посао са игрицама, да ли рачунарским или на конзолама, већи је него пре корона кризе и стално расте. Готово цела гејминг индустрија од почетка кризе с короном бележи изразити раст.
Гејмери играју чешће и дуже него раније своје омиљене игрице.
Бум гејминг индустрије доказују пословни резултати компанија које се баве развојем игара.
Тако је обрт компаније Ацтивисион Ближард, која је лансирала игрице " Call оф Duty", "World оф Warcraft", "Candy Црусх" у протеклом кварталу повећан за 38 одсто на 1,93 милијарди евра.
Истовремено је број активних корисника њихових игрица порастао у року од три месеца са 102 на 125 милиона, саопштила је компанија.
Компанија Take-Two Интерацтиве, која стоји иза игара "Гранд Theft Ауто " и "НБА 2К20" остварила је раст обрта у прошлом кварталу од 54 одсто на 831,3 милиона долара.
И Нинтендо бележи раст обрта током кризе. У првом пословном кварталу је обрт скочио на 1,16 милијарди евра. Нинтендо профитира од тога што грађани, због рестрикција, проводе више времена кући за својим конзолама.
Шеф компаније Шунтаро Фурукава рекао је да је, међутим, овај успех краткорочан.
Концерн Елецтрониц Артс, који је познат по игрицама „ФИФА“ и „Стар Wars“ повећао је прогнозу обрза за текућу годину, те очекује да ће остварити обрз у висини од 5,95 милијарди долара.
Све боља продаја игрица за Плејстејшен донела је Сонију већи обрт током корона кризе. У прошлом квартали је обрт у продаји игрица био за једну трећину већи него прошле године. Оперативна добит порасла је са 74 на 124 милијарди јена.