Kraj Votsapa? Uvođenje reklama tera korisnike
Mark Zakerberg je veliki igrač kada je u pitanju zadovoljavanje potreba onlajn zajednica, ali kada se nađe sateran u tesnac, prvi čovek Fejsbuka uvek prati put novca na uštrb zadovoljstva korisnika, prenosi RTS.
Kada je Fejsbuk 2014. godine za Votsap dao lepih 19 milijardi dolara, Zakerberg je kupovao kompaniju koja je obećala da nikada neće uvesti reklamiranje niti prikupljati podatke od svojih korisnika.
„Imajte na umu da kada je u pitanju reklamiranje, vi, korisnici ste proizvod", navedeno je tada u čuvenom blogu kompanije.
Tome je došao kraj kada je aplikacija prešla u Zakerbergove ruke, a finansijski planovi počeli da podrazumevaju reklame.
Promena kursa dovela je do internih nesuglasica koje su kulminirale odlaskom suosnivača Votsapa Brajana Akšona iz Fejsbuka.
U intervjuu časopisu Forbs, Brajan je kritikovao postupke čelnika Fejsbuka, optužujući ih da žele da iscede svaki dolar iz aplikacije bez obzira na to što se na taj način udaljavaju od temelja na kojima je Votsap nastao.
Sada korisnici ove popularne aplikacije za komunikaciju najavljuju da će obrisati svoje naloge i prebaciti se na konkurentski Telegram ili Signal.
Razlog za to je potvrda da će Fejsbuk uvesti reklame, što je ilustrovano i fotografijama na kojima je prikazano kako će one izgledati na Votsapu.
Korisnicima ne smeta samo izgled i ometanje u redovnoj upotrebi aplikacije već su zabrinuti za svoju privatnost koja je više puta bila narušavana prethodnih godina, a glavni krivac za to bio je Fejsbuk.