Крај Вотсапа? Увођење реклама тера кориснике
Марк Закерберг је велики играч када је у питању задовољавање потреба онлајн заједница, али када се нађе сатеран у теснац, први човек Фејсбука увек прати пут новца на уштрб задовољства корисника, преноси РТС.
Када је Фејсбук 2014. године за Вотсап дао лепих 19 милијарди долара, Закерберг је куповао компанију која је обећала да никада неће увести рекламирање нити прикупљати податке од својих корисника.
„Имајте на уму да када је у питању рекламирање, ви, корисници сте производ", наведено је тада у чувеном блогу компаније.
Томе је дошао крај када је апликација прешла у Закербергове руке, а финансијски планови почели да подразумевају рекламе.
Промена курса довела је до интерних несугласица које су кулминирале одласком суоснивача Вотсапа Брајана Акшона из Фејсбука.
У интервјуу часопису Форбс, Брајан је критиковао поступке челника Фејсбука, оптужујући их да желе да исцеде сваки долар из апликације без обзира на то што се на тај начин удаљавају од темеља на којима је Вотсап настао.
Сада корисници ове популарне апликације за комуникацију најављују да ће обрисати своје налоге и пребацити се на конкурентски Телеграм или Сигнал.
Разлог за то је потврда да ће Фејсбук увести рекламе, што је илустровано и фотографијама на којима је приказано како ће оне изгледати на Вотсапу.
Корисницима не смета само изглед и ометање у редовној употреби апликације већ су забринути за своју приватност која је више пута била нарушавана prеthodnih година, а главни кривац за то био је Фејсбук.