Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Dodeljena priznanja Najbolje iz Srbije 2017

05.06.2018. 08:47 08:54
Piše:
Foto: Tanjug (Sava Radovanović)

BEOGRAD: Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija dodelili su priznanja najuspešnjim domaćim robnim i korporativnim brendovima na završnoj svečanosti akcije „Najbolje iz Srbije 2017“, na kojoj je u kategoriji za robu svakodnevne potrošnje nagrada dodeljena brendu „Bambi“, a u kategoriji pića sokovima „Nektar“.

Premijerka Ana Brnabić prisustvovala je sinoć s ministrom trgovine Rasimom Ljajićem i predsednikom PKS Markom Čadežom dodeli priznanja, a poručila je da su srpski brendovi naši najbolji ambasadori, kao i da imdž jednog brenda menja sliku cele zemlje.

Zadovoljstvo mi je što sam među najboljim i najpouzdanijim kompanijama iz Srbije, onima koji uspešno grade svoje brendove, a potvrdu za to im daju sami korisnici, rekla je Brnabić.

Po 13. put, primećuje premijerka, PKS i Ministarstvo trgovine promovišu najbolje robne i korporativne brendove i na taj način, kaže, podstiču stvaranje dodatnih kvaliteta proizvoda na srpskom tržištu.

Ističe da su ove godine nagrađena 24 brenda, a profili brendova su se kretali, navodi, od malih poljoprivrednih gazdinstava do kompanija sa nekoliko hiljada zaposlenih.

To govori da privreda Srbije u svakoj oblasti, od startapa preko turizma pa sve do energetike, ima kvalitetne brendove, ukazala je Brnabić.

Osim čestitke nagrađenima, premijerka je u duhu ovogodišnjeg slogana „Kako se na srpskom kaže BRAVO“, rekla „bravo“ svima onima koji su učestvovali u toj akciji i prepoznali značaj borbe za konkurencijom i tržišnom pozicijom.

Od 2004. godine, od kada postoji akcija „Najbolje iz Srbije“, premijerka je istakla da je za to priznanje konkurisalo više od 1850 brendova, a nagradu je osvojilo oko 340 brendova.

Prema njenim rečima, cilj akcije je da podrži stare i priznate brendove sa jedne strane, ali i da prepozna male, neafirmisane brendove kako bi im se, dodaje, omogućilo da budu konkurentniji.

Primetila je da je sve više brenova koji konkurišu iz sektora IT, start-apa i turizma, i navela da mnoge zemlje, upravo u tim branšama, grade svoje brendove.

I Vlada Srbije kao prioritet postavlja stvaranje stimulativnog ambijenta za poslovanje i razvoj domaćih kompanija i brendova. Poseban fokus je na razvoju malih i srednih preduzeća i preduzetništva, za koji je kroz različite programe podrške u 2017. bilo opredeljeno nešto više od 18 milijardi dinara, naglasila je premijerka.

Među ostalim dobitnicima priznanja u kategoriji robnih brendova jesu Bakina tajna ajvar, Nektar femili, Meriks, P.S. fešn, Gorenje aparati za domaćinstvo...

Nagrada za najbolje uslužno preduzeće dodeljena je Aerodromu Nikola Tesla, a ostali dobitnici nagrada korporativnih brendova su Aura kozmetika, NIS, Alfa-Palm...

Najbolja turistička manifestacija u promociji Srbije je Tamburica Fest, za najbolji hotel u Srbiji proglašen je "Grand hotel & SPA", a najbolji „mali“ turistički smeštaj jeste Etno kompleks Vrdnička kula.

Pod sloganom ovogodišnjeg takmičenja „Kako se na našem kaže BRAVO“, priznanja su uručena u 24 kategorije, među kojima su tri nove - najbolji hotel, najbolji "mali" turistički smeštaj i najbolji organski proizvod.

Piše:
Pošaljite komentar
PKS: Biramo najbolje brendove dvanaesti put

PKS: Biramo najbolje brendove dvanaesti put

22.09.2016. 14:35 09:06