Додељена признања Најбоље из Србије 2017
БЕОГРАД: Привредна комора Србије и Министарство трговине, туризма и телекомуникација доделили су признања најуспешњим домаћим робним и корпоративним брендовима на завршној свечаности акције „Најбоље из Србије 2017“, на којој је у категорији за робу свакодневне потрошње награда додељена бренду „Бамби“, а у категорији пића соковима „Нектар“.
Премијерка Ана Брнабић присуствовала је синоћ с министром трговине Расимом Љајићем и председником ПКС Марком Чадежом додели признања, а поручила је да су српски брендови наши најбољи амбасадори, као и да имџ једног бренда мења слику целе земље.
Задовољство ми је што сам међу најбољим и најпоузданијим компанијама из Србије, онима који успешно граде своје брендове, а потврду за то им дају сами корисници, рекла је Брнабић.
По 13. пут, примећује премијерка, ПКС и Министарство трговине промовишу најбоље робне и корпоративне брендове и на тај начин, каже, подстичу стварање додатних квалитета производа на српском тржишту.
Истиче да су ове године награђена 24 бренда, а профили брендова су се кретали, наводи, од малих пољопривредних газдинстава до компанија са неколико хиљада запослених.
То говори да привреда Србије у свакој области, од стартапа преко туризма па све до енергетике, има квалитетне брендове, указала је Брнабић.
Осим честитке награђенима, премијерка је у духу овогодишњег слогана „Како се на српском каже БРАВО“, рекла „браво“ свима онима који су учествовали у тој акцији и препознали значај борбе за конкуренцијом и тржишном позицијом.
Од 2004. године, од када постоји акција „Најбоље из Србије“, премијерка је истакла да је за то признање конкурисало више од 1850 брендова, а награду је освојило око 340 брендова.
Према њеним речима, циљ акције је да подржи старе и признате брендове са једне стране, али и да препозна мале, неафирмисане брендове како би им се, додаје, омогућило да буду конкурентнији.
Приметила је да је све више бренова који конкуришу из сектора ИТ, старт-апа и туризма, и навела да многе земље, управо у тим браншама, граде своје брендове.
И Влада Србије као приоритет поставља стварање стимулативног амбијента за пословање и развој домаћих компанија и брендова. Посебан фокус је на развоју малих и средних предузећа и предузетништва, за који је кроз различите програме подршке у 2017. било опредељено нешто више од 18 милијарди динара, нагласила је премијерка.
Међу осталим добитницима признања у категорији робних брендова јесу Бакина тајна ајвар, Нектар фемили, Мерикс, П.С. фешн, Горење апарати за домаћинство...
Награда за најбоље услужно предузеће додељена је Аеродрому Никола Тесла, а остали добитници награда корпоративних брендова су Аура козметика, НИС, Алфа-Палм...
Најбоља туристичка манифестација у промоцији Србије је Тамбурица Фест, за најбољи хотел у Србији проглашен је "Гранд хотел & СПА", а најбољи „мали“ туристички смештај јесте Етно комплекс Врдничка кула.
Под слоганом овогодишњег такмичења „Како се на нашем каже БРАВО“, признања су уручена у 24 категорије, међу којима су три нове - најбољи хотел, најбољи "мали" туристички смештај и најбољи органски производ.