Поправљен пут од Кикинде до Аде
БОЧАР: Деоница најављиваног магистралног пута Тимишвар – Осијек од Кикинде до моста преко Тисе код Аде је поправљена.
Бројне рупе, од којих су неке биле дубоке и тридесетак центиметара, закрпљене су, а прилаз пружном прелазу железничке пруге између Бочара и Падеја је посут туцаником и поравнат, па више нема рупа попут кратера на Месецу и опасности за све сем трактора. То је добра вест за моторизоване путнике намернике из Баната у Бачку и обрнуто, у том делу потиског региона.
Међутим, и даље се поставља питање када ће бити постављен завршни хабајући слој, чиме би коловоз био завршен и први услов за безбедност на путу осигуран. Јер, док се то не уради, рупе ће се као и до сада изнова стварати „као на изношеној кошуљи“.
Други услов за безбедност је постављање хоризонталне и вертикалне сигнализације, па су се, примера ради, Бочарци досетили и на вертикални колац поставили две укрштене пластичне полуге, како би скренули пажњу да ту треба скренути ка њиховом селу!?
О кошењу траве уз пут је илузорно и говорити, јер је она на појединим деоницама израсла преко висине аутомобила и вожња, поготово ноћу, је попут сцена из научно-фантастичних филмова.
Камен темељац за мост као услов за читав пројекат магисталног пута Темишвар – Осијек, поставио је још Војислав Коштуница 27. децембра 2006. године, да би 2010. Бојан Пајтић у име покрајинске владе пустио мост у саобраћај, али ни осам година касније још није приведен правој намени пут дужине 16 километара.
Очито да од толико најављиваног пројекта магистралног пута Темишвар - Осијек није остало много, међутим, чуди да се се челници четири општине, Ада, Кикинда, Нови Бечеј и Чока не залажу отвореније за разрешење овог „саобраћајног чвора“, пошто је овим путем раздаљина између северног Баната и Бачке преполовљена.
В. Јанков
Пројекат „Информисање у Новом Бечеју” реализовала је „Панонија медиа“ у сарадњи са „Дневником“. Ставови изнети у овом тексту нужно не изражавају ставове локалне самоуправе, која суфинансира пројекат.