Popravljen put od Kikinde do Ade
BOČAR: Deonica najavljivanog magistralnog puta Timišvar – Osijek od Kikinde do mosta preko Tise kod Ade je popravljena.
Brojne rupe, od kojih su neke bile duboke i tridesetak centimetara, zakrpljene su, a prilaz pružnom prelazu železničke pruge između Bočara i Padeja je posut tucanikom i poravnat, pa više nema rupa poput kratera na Mesecu i opasnosti za sve sem traktora. To je dobra vest za motorizovane putnike namernike iz Banata u Bačku i obrnuto, u tom delu potiskog regiona.
Međutim, i dalje se postavlja pitanje kada će biti postavljen završni habajući sloj, čime bi kolovoz bio završen i prvi uslov za bezbednost na putu osiguran. Jer, dok se to ne uradi, rupe će se kao i do sada iznova stvarati „kao na iznošenoj košulji“.
Drugi uslov za bezbednost je postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije, pa su se, primera radi, Bočarci dosetili i na vertikalni kolac postavili dve ukrštene plastične poluge, kako bi skrenuli pažnju da tu treba skrenuti ka njihovom selu!?
O košenju trave uz put je iluzorno i govoriti, jer je ona na pojedinim deonicama izrasla preko visine automobila i vožnja, pogotovo noću, je poput scena iz naučno-fantastičnih filmova.
Kamen temeljac za most kao uslov za čitav projekat magistalnog puta Temišvar – Osijek, postavio je još Vojislav Koštunica 27. decembra 2006. godine, da bi 2010. Bojan Pajtić u ime pokrajinske vlade pustio most u saobraćaj, ali ni osam godina kasnije još nije priveden pravoj nameni put dužine 16 kilometara.
Očito da od toliko najavljivanog projekta magistralnog puta Temišvar - Osijek nije ostalo mnogo, međutim, čudi da se se čelnici četiri opštine, Ada, Kikinda, Novi Bečej i Čoka ne zalažu otvorenije za razrešenje ovog „saobraćajnog čvora“, pošto je ovim putem razdaljina između severnog Banata i Bačke prepolovljena.
V. Jankov
Projekat „Informisanje u Novom Bečeju” realizovala je „Panonija media“ u saradnji sa „Dnevnikom“. Stavovi izneti u ovom tekstu nužno ne izražavaju stavove lokalne samouprave, koja sufinansira projekat.