Инсталирана телефонска централа у Дому здравља Тител
ТИТЕЛ: Дом Здравља Тител добио је нову телефонску централу којом ће грађани позивањем на телефон ове здравствене станице - 021/296-01-24 - бити преусмерени на говорни аутомат, који ће умногоме олакшати позиварима непосредни контакт са запосленима и докторима у овој установи
. Након успостављања позивања и укључења говорног аутомата, грађанима се даје низ опција за избор разлчитих служби Дома здравља, па се тако бирањем одређеног броја њихов позив преусмерава на одељење хитне медицинске помоћи, опште медицине, лабораторије, стоматологије и слично. Главна сестра Дома здравља Тител Верка Багић каже да је тако пацијентима олакшан приступ информацијама, али и да су службе растерећеније.
- Раније су пацијенти углавном позивали један број телефона, који је био преоптерећен, а увођењем новог апарата и телефонске централе, пацијенти ће брже добијати службу која им је потребна и тако у кратком временском року добити све информације које желе. Централа је олакшала и посао радника у службама, који су до сада морали сами да преусмеравају позиве пацијената, што им је приликом већег броја позива одузимало много времена, тако да сви могу да буду задовољни увођењем телефонске централе – каже главна сестра Верка Багић.
Како истичу у Дому здравља, централа ће помоћи и пацијентима који сумњају на заразу коронавирусом, који ће путем телефонског разговора добити све потребне информације о термину прегледа и тестирања, нарочито у случају евентуалног погоршања епидемиолошке ситуације. Набавка и инсталација телефонске централе обављена је уз подршку Општине Тител, а у наредном периоду ова централа бити унапређена и за могућност снимања разговора, што је стандардна процедура у контакту са хитним телефонским службама.
С. Кнежевић