Апатинска марина се спрема за нову туристичку сезону, реновирани апартмани
АПАТИН: Јавно предузеће за управљање путничким пристаништем и марином Апатин реновирало је три апартмана како би подигло квалитет својих услуга пред наступајућу туристичку сезону.
Директорка овог предузећа Љиљана Крец рекла је да је реконструкција рађена по пројекту и идејном решењу архитекте, а узети су у обзир и неки од предлога запослених који су засновани на захтевима гостију.
- Крајем прошле године ми смо са локалном самоуправом постигли договор да кренемо у постепено реновирање наших апартмана који су у добром стању, али након десет година употребе захтеви гостију и очекивања туриста се мењају, па смо се одлучили за адаптацију - наводи Крец. - Од осам апартмана колико имамо, реновирали смо и по највишим стандардима опремили три, од којих су два једнокреветна и један двокреветни. Циљ нам је да уредимо и преостале, уколико нам средства то дозволе.
Пандемија је утицала и на prеthodnu туристичку сезону, наводи директорка предузећа, те су капацитети прошле године били попуњени 50 одсто.
- Релативно смо задовољни prеthodnom сезоном, с обзиром на целокупну ситуацију која ни прошле године није била сјајна због пандемије. Далеко је то од оног како смо ми навикли да будемо попуњени, а највише су нам недостајали страни туристи. Домаћих гостију је било доста и били смо задовољни, па су нам захваљујући њима капацитети били попуњени негде око 50 одсто- каже Крец. -. Поређења ради, у најбољој сезони је просечна попуњеност била 65 одсто и ми се надамо да ћемо ове године забележити макар тај, ако не и већи резултат.
М. Стакић