Apatinska marina se sprema za novu turističku sezonu, renovirani apartmani
APATIN: Javno preduzeće za upravljanje putničkim pristaništem i marinom Apatin renoviralo je tri apartmana kako bi podiglo kvalitet svojih usluga pred nastupajuću turističku sezonu.
Direktorka ovog preduzeća Ljiljana Krec rekla je da je rekonstrukcija rađena po projektu i idejnom rešenju arhitekte, a uzeti su u obzir i neki od predloga zaposlenih koji su zasnovani na zahtevima gostiju.
- Krajem prošle godine mi smo sa lokalnom samoupravom postigli dogovor da krenemo u postepeno renoviranje naših apartmana koji su u dobrom stanju, ali nakon deset godina upotrebe zahtevi gostiju i očekivanja turista se menjaju, pa smo se odlučili za adaptaciju - navodi Krec. - Od osam apartmana koliko imamo, renovirali smo i po najvišim standardima opremili tri, od kojih su dva jednokrevetna i jedan dvokrevetni. Cilj nam je da uredimo i preostale, ukoliko nam sredstva to dozvole.
Pandemija je uticala i na prethodnu turističku sezonu, navodi direktorka preduzeća, te su kapaciteti prošle godine bili popunjeni 50 odsto.
- Relativno smo zadovoljni prethodnom sezonom, s obzirom na celokupnu situaciju koja ni prošle godine nije bila sjajna zbog pandemije. Daleko je to od onog kako smo mi navikli da budemo popunjeni, a najviše su nam nedostajali strani turisti. Domaćih gostiju je bilo dosta i bili smo zadovoljni, pa su nam zahvaljujući njima kapaciteti bili popunjeni negde oko 50 odsto- kaže Krec. -. Poređenja radi, u najboljoj sezoni je prosečna popunjenost bila 65 odsto i mi se nadamo da ćemo ove godine zabeležiti makar taj, ako ne i veći rezultat.
M. Stakić