clear sky
8°C
20.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

КАРАВАН „БУДИ ХРАБРА – ПРЕГЛЕДАЈ СЕ“ УСКОРО У НОВОМ САДУ!

ДАНАС ЈЕ НАЦИОНАЛНИ ДАН БОРБЕ ПРОТИВ РАКА ДОЈКЕ У Србији око 4.600 жена годишње оболи од ове болести

20.03.2025. 09:40 09:46
Пише:
Извор:
Дневник
Кампања "Ниси сама"
Фото: Компанија "Аптив"

Замислите да вам неко понуди прилику која вам може спасити живот, а ви оклевате.

Управо то се догодило када је компанија „Аптив“ обезбедила 2.000 бесплатних прегледа за своје запослене, али многе од њих нису искористиле ову прилику.

Видео: Magic Moments Production magicmoments.rs

Овај податак није само број – он је позив на буђење. Зашто жене не одлазе на прегледе? Да ли је то због страха, недостатка времена или можда недовољне информисаности? Јасно је да проблем није само у доступности прегледа, већ и у потребној подршци, едукацији и оснаживању жена. И тако је настала кампања „Ниси сама“ – иницијатива која охрабрује сваку жену да брине о себи и свом здрављу. 

Сваке године, 20. марта, обележава се Национални дан борбе против рака дојке, дан који подсећа на важност превенције и ране дијагностике. Статистика је јасна – у Србији око 4.600 жена годишње оболи од ове болести, а рана дијагноза значајно повећава шансе за излечење. Ипак, многе жене и даље одлажу прегледе, често због страха, недостатка времена или неинформисаности.

Подршка заједнице игра кључну улогу у подизању свести. Кроз кампању „Ниси сама“, компанија „Аптив“ не само да позива жене да се одваже и оду на преглед, већ гради мрежу подршке кроз сарадњу са удружењем „Жена уз жену“ и Аном Дорник, гласом свих жена које се боре и побеђују ову опаку болест. 

Кампања "Ниси сама"
Фото: Компанија "Аптив"

Њихова прича и посвећеност мотивишу жене да препознају значај превентивних прегледа на време. „Аптив“ је такође подржао рад каравана „Буди храбра – прегледај се“, који ће посетити Нови Сад током априла. 

Тачно време и место биће накнадно објављени на страници Удружења „Жена уз жену“. Овај караван, као и многи други пројекти овог удружења, имају за циљ подизање свести о превенцији карцинома дојке. Ови пројекти нису само информативни, већ и инспиративни – подсећају нас да смо заједно јаче и да подршка, како емоционална, тако и практична, може значити разлику између страха и храбрости, између одлагања и деловања.

Кампања "Ниси сама"
Фото: Компанија "Аптив"

Свака заказана мамографија, сваки преглед може бити корак ка раном откривању болести и спасавању живота. Национални дан борбе против рака дојке је прилика да се подсетимо да здравље није привилегија, већ право сваке жене и да жене нису саме у својој борби.

Извор:
Дневник
Пише:
Пошаљите коментар