Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

KARAVAN „BUDI HRABRA – PREGLEDAJ SE“ USKORO U NOVOM SADU!

DANAS JE NACIONALNI DAN BORBE PROTIV RAKA DOJKE U Srbiji oko 4.600 žena godišnje oboli od ove bolesti

20.03.2025. 09:40 09:46
Piše:
Izvor:
Dnevnik
Кампања "Ниси сама"
Foto: Kompanija "Aptiv"

Zamislite da vam neko ponudi priliku koja vam može spasiti život, a vi oklevate.

Upravo to se dogodilo kada je kompanija „Aptiv“ obezbedila 2.000 besplatnih pregleda za svoje zaposlene, ali mnoge od njih nisu iskoristile ovu priliku.

Video: Magic Moments Production magicmoments.rs

Ovaj podatak nije samo broj – on je poziv na buđenje. Zašto žene ne odlaze na preglede? Da li je to zbog straha, nedostatka vremena ili možda nedovoljne informisanosti? Jasno je da problem nije samo u dostupnosti pregleda, već i u potrebnoj podršci, edukaciji i osnaživanju žena. I tako je nastala kampanja „Nisi sama“ – inicijativa koja ohrabruje svaku ženu da brine o sebi i svom zdravlju. 

Svake godine, 20. marta, obeležava se Nacionalni dan borbe protiv raka dojke, dan koji podseća na važnost prevencije i rane dijagnostike. Statistika je jasna – u Srbiji oko 4.600 žena godišnje oboli od ove bolesti, a rana dijagnoza značajno povećava šanse za izlečenje. Ipak, mnoge žene i dalje odlažu preglede, često zbog straha, nedostatka vremena ili neinformisanosti.

Podrška zajednice igra ključnu ulogu u podizanju svesti. Kroz kampanju „Nisi sama“, kompanija „Aptiv“ ne samo da poziva žene da se odvaže i odu na pregled, već gradi mrežu podrške kroz saradnju sa udruženjem „Žena uz ženu“ i Anom Dornik, glasom svih žena koje se bore i pobeđuju ovu opaku bolest. 

Кампања "Ниси сама"
Foto: Kompanija "Aptiv"

Njihova priča i posvećenost motivišu žene da prepoznaju značaj preventivnih pregleda na vreme. „Aptiv“ je takođe podržao rad karavana „Budi hrabra – pregledaj se“, koji će posetiti Novi Sad tokom aprila. 

Tačno vreme i mesto biće naknadno objavljeni na stranici Udruženja „Žena uz ženu“. Ovaj karavan, kao i mnogi drugi projekti ovog udruženja, imaju za cilj podizanje svesti o prevenciji karcinoma dojke. Ovi projekti nisu samo informativni, već i inspirativni – podsećaju nas da smo zajedno jače i da podrška, kako emocionalna, tako i praktična, može značiti razliku između straha i hrabrosti, između odlaganja i delovanja.

Кампања "Ниси сама"
Foto: Kompanija "Aptiv"

Svaka zakazana mamografija, svaki pregled može biti korak ka ranom otkrivanju bolesti i spasavanju života. Nacionalni dan borbe protiv raka dojke je prilika da se podsetimo da zdravlje nije privilegija, već pravo svake žene i da žene nisu same u svojoj borbi.

Izvor:
Dnevnik
Piše:
Pošaljite komentar