Копенхаген на паноима заменили малишани
Нови рекламни панои у оквиру кампање „Нови Сад – град културе у саобраћају” заменили су старе, те су се, уместо пешака у Копенхагену, на фотографијама нашли малишани који у рукама држе саобраћајне знаке.
Претходних дана пажњу Новосађана привукле су фотографије данске престонице која је уместо Новог Сада била одштампана на рекламним паноима. Како смо се и сами уверили, те фотографије су замењене, па се Копенхаген више не може видети као „промотер” те кампање. Сада се, уместо натписа „Хвала што поштујете правила саобраћаја”, може прочитати – „Безбеднија будућност за све” и „Едукација ученика је основ безбедности саобраћаја у Новом Саду”.
Како нам је објаснио в. д. начелника Градске управе за саобраћај и путеве мр Ђорђе Басарић, порука да је потребно поштовати саобраћајне прописе и правилно понашање у саобраћају, као што су прелазак преко пешачког прелаза када је зелено светло, да се не паркира на место за особе с инвалидитетом, да се пази на угрожену групу особа у саобраћају и слично, није ограничена ни временом ни местом, већ тачно одређеним начином промоције безбедности саобраћаја.
“Рекламни материјал који је постављен на појединим билбордима у Новом Саду има за циљ искључиво скретање пажње јавности на безбедност саобраћаја да би суграђани били бољи учесници у саобраћају“, казао је Басарић
Објаснио је да је слоган који се користи на сваком билборду донело и усвојило тело за координацију безбедности саобраћаја у Новом Саду.
“Култура понашања у саобраћају је такође део културе, а сложићете се да на њој константно треба радити и усавршавати је. И управо је то и био циљ – да се прича о том слогану и да се обраћа пажња на културу у саобраћају”, додао је Басарић.
Н. Х.
Фото: С. Шушњевић