Kopenhagen na panoima zamenili mališani
Novi reklamni panoi u okviru kampanje „Novi Sad – grad kulture u saobraćaju” zamenili su stare, te su se, umesto pešaka u Kopenhagenu, na fotografijama našli mališani koji u rukama drže saobraćajne znake.
Prethodnih dana pažnju Novosađana privukle su fotografije danske prestonice koja je umesto Novog Sada bila odštampana na reklamnim panoima. Kako smo se i sami uverili, te fotografije su zamenjene, pa se Kopenhagen više ne može videti kao „promoter” te kampanje. Sada se, umesto natpisa „Hvala što poštujete pravila saobraćaja”, može pročitati – „Bezbednija budućnost za sve” i „Edukacija učenika je osnov bezbednosti saobraćaja u Novom Sadu”.
Kako nam je objasnio v. d. načelnika Gradske uprave za saobraćaj i puteve mr Đorđe Basarić, poruka da je potrebno poštovati saobraćajne propise i pravilno ponašanje u saobraćaju, kao što su prelazak preko pešačkog prelaza kada je zeleno svetlo, da se ne parkira na mesto za osobe s invaliditetom, da se pazi na ugroženu grupu osoba u saobraćaju i slično, nije ograničena ni vremenom ni mestom, već tačno određenim načinom promocije bezbednosti saobraćaja.
“Reklamni materijal koji je postavljen na pojedinim bilbordima u Novom Sadu ima za cilj isključivo skretanje pažnje javnosti na bezbednost saobraćaja da bi sugrađani bili bolji učesnici u saobraćaju“, kazao je Basarić
Objasnio je da je slogan koji se koristi na svakom bilbordu donelo i usvojilo telo za koordinaciju bezbednosti saobraćaja u Novom Sadu.
“Kultura ponašanja u saobraćaju je takođe deo kulture, a složićete se da na njoj konstantno treba raditi i usavršavati je. I upravo je to i bio cilj – da se priča o tom sloganu i da se obraća pažnja na kulturu u saobraćaju”, dodao je Basarić.
N. H.
Foto: S. Šušnjević