Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Апликацију ЈГСП-а преузело 72.400 грађана

03.06.2023. 09:52 09:54
Пише:
Фото: Дневник (Д. Клашња)

Јавно градско саобраћајно предузеће Нови Сад у протекле три године модернизовало је пружање услуга превоза увођењем система електронске наплате (СЕН).

Овај систем донео је многе погодности и олакшице грађанима, возачима аутобуса, али је побољшао организацију и ефикасност рада предузећа, као и надзор над трошковима.

Како наводе из ЈГСП Нови Сад, користи овог система препознали су и путници, а доказ за то је и податак да је за годину дана бесплатну апликацију за мобилне телефоне НСМАРТ, помоћу које путници у реалном времену могу да сазнају када аутобус стиже на стајалиште, преузело 72.400 грађана. Апликацијом је, такође, предвиђена регистрација персонализованих карата, продужавање важења и допуне тих карата, провера стања и статус корисника, као и преглед редова вожње и званичних ценовника.

– СЕН је олакшао коришћење јавног превоза и у другим сегментима – напомињу из предузећа. – У оквиру тог система у возила су уграђени уређаји за продају карата и валидатори. Активиран је и онлајн кориснички веб-портал, где компанија за своје запослене брзо и једноставно може да уради месечне претплате, а за физичка лица омогућено је продужавање претплате месечних карата.

Како додају, систем је омогућио и повећао ефикасност контроле карата, уграђивањем савремених уређаја за контролоре, док се уз помоћ контролорског модула онлајн прати њихов рад, те добијају подаци о броју путника без карте и анализа наплативости превоза (број путника без карте, на којим линијама, поласцима...). Савремено је опремљен и диспечерски центар предузећа, те приказ возила на мапи града и околине у реалном времену служи диспечерима за свакодневно праћење одвијања саобраћаја и помаже у доношењу конкретних одлука у реализацији превозне услуге.

– Уз помоћ уграђених паник тастера за брз проток информација системом хитних порука, возачи на линији и саобраћајна оператива могу да комуницирају када дође до, на пример, тешких саобраћајних незгода, пожара на возилу или напада на возача – додали су из овог предузећа, истичући да се на тај начин скраћује време реакција хитних служби, што у неким ситуацијама може да буде од пресудног значаја.

 Д. Клашња

Пише:
Пошаљите коментар