Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Aplikaciju JGSP-a preuzelo 72.400 građana

03.06.2023. 09:52 09:54
Piše:
Foto: Dnevnik (D. Klašnja)

Javno gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad u protekle tri godine modernizovalo je pružanje usluga prevoza uvođenjem sistema elektronske naplate (SEN).

Ovaj sistem doneo je mnoge pogodnosti i olakšice građanima, vozačima autobusa, ali je poboljšao organizaciju i efikasnost rada preduzeća, kao i nadzor nad troškovima.

Kako navode iz JGSP Novi Sad, koristi ovog sistema prepoznali su i putnici, a dokaz za to je i podatak da je za godinu dana besplatnu aplikaciju za mobilne telefone NSMART, pomoću koje putnici u realnom vremenu mogu da saznaju kada autobus stiže na stajalište, preuzelo 72.400 građana. Aplikacijom je, takođe, predviđena registracija personalizovanih karata, produžavanje važenja i dopune tih karata, provera stanja i status korisnika, kao i pregled redova vožnje i zvaničnih cenovnika.

– SEN je olakšao korišćenje javnog prevoza i u drugim segmentima – napominju iz preduzeća. – U okviru tog sistema u vozila su ugrađeni uređaji za prodaju karata i validatori. Aktiviran je i onlajn korisnički veb-portal, gde kompanija za svoje zaposlene brzo i jednostavno može da uradi mesečne pretplate, a za fizička lica omogućeno je produžavanje pretplate mesečnih karata.

Kako dodaju, sistem je omogućio i povećao efikasnost kontrole karata, ugrađivanjem savremenih uređaja za kontrolore, dok se uz pomoć kontrolorskog modula onlajn prati njihov rad, te dobijaju podaci o broju putnika bez karte i analiza naplativosti prevoza (broj putnika bez karte, na kojim linijama, polascima...). Savremeno je opremljen i dispečerski centar preduzeća, te prikaz vozila na mapi grada i okoline u realnom vremenu služi dispečerima za svakodnevno praćenje odvijanja saobraćaja i pomaže u donošenju konkretnih odluka u realizaciji prevozne usluge.

– Uz pomoć ugrađenih panik tastera za brz protok informacija sistemom hitnih poruka, vozači na liniji i saobraćajna operativa mogu da komuniciraju kada dođe do, na primer, teških saobraćajnih nezgoda, požara na vozilu ili napada na vozača – dodali su iz ovog preduzeća, ističući da se na taj način skraćuje vreme reakcija hitnih službi, što u nekim situacijama može da bude od presudnog značaja.

 D. Klašnja

Piše:
Pošaljite komentar