ОГЛАСИО СЕ ТЕМУ ПОВОДОМ ОПТУЖБИ ЗА ВАРАЊЕ КУПАЦА Из подршке поручили САМО ОВО, да ли је то довољно за СИГУРНУ КУПОВИНУ
Један корисник популарне апликације Тему недавно је изазвао лавину коментара на друштвеним мрежама када је његова ћерка поделила необичну причу о куповини протезе за зубе.
Одлучио је да испроба повољну опцију са Тему-а, привучен атрактивним изгледом протезе на фотографијама и ниском ценом, али, када је пакет стигао, уследило је разочарање. Протеза, иако естетски примамљива, није била функционална.
Ово га није много потресло, с обзиром на то да је пристао да на шаљив начин забележи оно што му је стигло.
Међутим, овај инцидент покренуо је бројне дискусије о квалитету производа купљених путем апликација за онлајн куповину, али и о очекивањима потрошача у ери масовне електронске трговине.
Како би се разјаснила ситуација, огласио се и Тему тим са званичним саопштењем. Из компаније су поручили следеће:
"Тему-ов канал корисничке подршке доступан је 24/7, омогућавајући корисницима да путем апликације или веб-сајта пријаве своје забринутости. Нудимо гаранцију поврата новца у року од 90 дана за проблеме у вези са квалитетом и подстичемо све купце да контактирају са нашим тимом за корисничку подршку како бисмо могли да истражимо сваки појединачан случај", наводи се у саопштењу.
И док су неки корисници похвалили Тему за транспарентност и подршку, други су изразили забринутост због могућности куповине производа који су естетски привлачни, али не испуњавају своју основну функцију, пише Курир.
Стручњаци за е-трговину истичу да је овај случај добар подсетник за све потрошаче да пажљиво читају описе производа, рецензије других купаца и услове поврата пре него што се одлуче за куповину.