OGLASIO SE TEMU POVODOM OPTUŽBI ZA VARANJE KUPACA Iz podrške poručili SAMO OVO, da li je to dovoljno za SIGURNU KUPOVINU
Jedan korisnik popularne aplikacije Temu nedavno je izazvao lavinu komentara na društvenim mrežama kada je njegova ćerka podelila neobičnu priču o kupovini proteze za zube.
Odlučio je da isproba povoljnu opciju sa Temu-a, privučen atraktivnim izgledom proteze na fotografijama i niskom cenom, ali, kada je paket stigao, usledilo je razočaranje. Proteza, iako estetski primamljiva, nije bila funkcionalna.
Ovo ga nije mnogo potreslo, s obzirom na to da je pristao da na šaljiv način zabeleži ono što mu je stiglo.
Međutim, ovaj incident pokrenuo je brojne diskusije o kvalitetu proizvoda kupljenih putem aplikacija za onlajn kupovinu, ali i o očekivanjima potrošača u eri masovne elektronske trgovine.
Kako bi se razjasnila situacija, oglasio se i Temu tim sa zvaničnim saopštenjem. Iz kompanije su poručili sledeće:
"Temu-ov kanal korisničke podrške dostupan je 24/7, omogućavajući korisnicima da putem aplikacije ili veb-sajta prijave svoje zabrinutosti. Nudimo garanciju povrata novca u roku od 90 dana za probleme u vezi sa kvalitetom i podstičemo sve kupce da kontaktiraju sa našim timom za korisničku podršku kako bismo mogli da istražimo svaki pojedinačan slučaj", navodi se u saopštenju.
I dok su neki korisnici pohvalili Temu za transparentnost i podršku, drugi su izrazili zabrinutost zbog mogućnosti kupovine proizvoda koji su estetski privlačni, ali ne ispunjavaju svoju osnovnu funkciju, piše Kurir.
Stručnjaci za e-trgovinu ističu da je ovaj slučaj dobar podsetnik za sve potrošače da pažljivo čitaju opise proizvoda, recenzije drugih kupaca i uslove povrata pre nego što se odluče za kupovinu.