НЕ ЧЕКАЈТЕ У РЕДУ, УШТЕДИТЕ ВРЕМЕ, АЛИ И НОВАЦ; Платите струју само једним кликом; ЕВО И КАКО
Чекање поштара, отварање сандучића, стајање у редовима с уплатницом у руци, гужве пред шалтерима…све то полако постаје прошлост.
Плаћање рачуна за електричну енергију постало је и брже и једноставније од како је „Електропривреда Србије“ омогућила купцима да преко портала и апликације „Увид у рачун“ измире своје обавезе.
- Више не морам да проверавам поштанско сандуче и мислим да ли је поштар донео рачун. Не морам ни да журим на шалтер да бих остварила право на попуст од пет одсто. У само два клика инсталирала сам ЕПС апликацију и више о рачунима за струју не морам да мислим - каже Мирјана Обрадовић из Земуна и истиче да је струју платила за мање од два минута.
Позитивна искуства има и Милош Лазић са Чукарице. За њега је важно и то што на апликацији „ Увид у рачун“ може да прати своју потрошњу.
- Могу тачно да видим колико сам струје трошио у ком месецу. Трудим се да уштедим па ми је битно и да пратим потрошњу у јефтиној и скупљој тарифи. Изабрао сам и опцију да ми више не стиже папирни рачун него само електронски и за то имам попуст по рачуну од 50 динара - каже Лазић.
Корисника апликације и портала има око 450.000 и то је показатељ да грађани све више препознају бројне бенефите коришћења оваквих услуга. Према речима председника Друштва за информациону безбедност Србије Зорана Живковића, веб-портал и мобилна апликација „Увид у рачун“ одличан су начин савремене комуникације с клијентима који знатно олакшавају и убрзавају размену информација од значаја, укључујући и процес плаћања рачуна.
– Без дигиталне трансформације у блиској будућности нема успешног пословања. Нове услуге према купцима на дигиталним платформама изузетно су важне у процесу дигитализације и то је начин на који ће се у будућности доминантно размењивати информације између пружаоца услуга и клијената. ЕПС као једна од најзначајнијих националних компанија треба да настави снажније и брже инвестирање у дигитализацију јер је то претпоставка успешног пословања у будућности – истиче Живковић.
Корисно је и то што путем апликације грађани могу брзо и једноставно да преузму рачун одмах по формирању, пре штампања и дистрибуције, и да не чекају да им стигне у папирној форми.
– Пуштањем у рад мобилне апликације настављамо процес дигитализације услуга „Електропривреде Србије”. То је важан корак у нашем настојању да олакшамо купцима како приступ рачуну, тако и плаћање – каже извршни директор за послове снабдевања у ЕПС-у Радован Станић.
На апликацији је грађанима, осим лакшег приступа рачунима за електричну енергију, омогућено и да на једном месту добију много корисних информација и обавештења. Једна од могућности је и подношење приговора, односно рекламације на рачун.
Предности коришћења портала „Увид у рачун“ су доступност рачуна одмах по формирању месечног задужења, плаћање је у режиму 24/7/365 путем различитих савремених телекомуникационих уређаја, прецизна уплата - грађани не долазе у ситуацију да погреше број рачуна или позив на број па не постоји ризик да ће новац завршити на погрешном месту, а и штеди се време јер цела процедура траје само неколико секунди, нема одласка у пошту/банку, чекања у реду и уписивања података на уплатницу.
Д. Н.