NE ČEKAJTE U REDU, UŠTEDITE VREME, ALI I NOVAC; Platite struju samo jednim klikom; EVO I KAKO
Čekanje poštara, otvaranje sandučića, stajanje u redovima s uplatnicom u ruci, gužve pred šalterima…sve to polako postaje prošlost.
Plaćanje računa za električnu energiju postalo je i brže i jednostavnije od kako je „Elektroprivreda Srbije“ omogućila kupcima da preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ izmire svoje obaveze.
- Više ne moram da proveravam poštansko sanduče i mislim da li je poštar doneo račun. Ne moram ni da žurim na šalter da bih ostvarila pravo na popust od pet odsto. U samo dva klika instalirala sam EPS aplikaciju i više o računima za struju ne moram da mislim - kaže Mirjana Obradović iz Zemuna i ističe da je struju platila za manje od dva minuta.
Pozitivna iskustva ima i Miloš Lazić sa Čukarice. Za njega je važno i to što na aplikaciji „ Uvid u račun“ može da prati svoju potrošnju.
- Mogu tačno da vidim koliko sam struje trošio u kom mesecu. Trudim se da uštedim pa mi je bitno i da pratim potrošnju u jeftinoj i skupljoj tarifi. Izabrao sam i opciju da mi više ne stiže papirni račun nego samo elektronski i za to imam popust po računu od 50 dinara - kaže Lazić.
Korisnika aplikacije i portala ima oko 450.000 i to je pokazatelj da građani sve više prepoznaju brojne benefite korišćenja ovakvih usluga. Prema rečima predsednika Društva za informacionu bezbednost Srbije Zorana Živkovića, veb-portal i mobilna aplikacija „Uvid u račun“ odličan su način savremene komunikacije s klijentima koji znatno olakšavaju i ubrzavaju razmenu informacija od značaja, uključujući i proces plaćanja računa.
– Bez digitalne transformacije u bliskoj budućnosti nema uspešnog poslovanja. Nove usluge prema kupcima na digitalnim platformama izuzetno su važne u procesu digitalizacije i to je način na koji će se u budućnosti dominantno razmenjivati informacije između pružaoca usluga i klijenata. EPS kao jedna od najznačajnijih nacionalnih kompanija treba da nastavi snažnije i brže investiranje u digitalizaciju jer je to pretpostavka uspešnog poslovanja u budućnosti – ističe Živković.
Korisno je i to što putem aplikacije građani mogu brzo i jednostavno da preuzmu račun odmah po formiranju, pre štampanja i distribucije, i da ne čekaju da im stigne u papirnoj formi.
– Puštanjem u rad mobilne aplikacije nastavljamo proces digitalizacije usluga „Elektroprivrede Srbije”. To je važan korak u našem nastojanju da olakšamo kupcima kako pristup računu, tako i plaćanje – kaže izvršni direktor za poslove snabdevanja u EPS-u Radovan Stanić.
Na aplikaciji je građanima, osim lakšeg pristupa računima za električnu energiju, omogućeno i da na jednom mestu dobiju mnogo korisnih informacija i obaveštenja. Jedna od mogućnosti je i podnošenje prigovora, odnosno reklamacije na račun.
Prednosti korišćenja portala „Uvid u račun“ su dostupnost računa odmah po formiranju mesečnog zaduženja, plaćanje je u režimu 24/7/365 putem različitih savremenih telekomunikacionih uređaja, precizna uplata - građani ne dolaze u situaciju da pogreše broj računa ili poziv na broj pa ne postoji rizik da će novac završiti na pogrešnom mestu, a i štedi se vreme jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu/banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu.
D. N.