Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

NE ČEKAJTE U REDU, UŠTEDITE VREME, ALI I NOVAC; Platite struju samo jednim klikom; EVO I KAKO

05.06.2024. 09:50 13:06
Piše:
Foto: Dnevnik/EPS/Pixabay.com

Čekanje poštara, otvaranje sandučića, stajanje u redovima s uplatnicom u ruci, gužve pred šalterima…sve to polako postaje prošlost.

Plaćanje računa za električnu energiju postalo je i brže i jednostavnije od kako je „Elektroprivreda Srbije“ omogućila kupcima da preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ izmire svoje obaveze.

- Više ne moram da proveravam poštansko sanduče i mislim da li je poštar doneo račun. Ne moram ni da žurim na šalter da bih ostvarila pravo na popust od pet odsto. U samo dva klika instalirala sam EPS aplikaciju i više o računima za struju ne moram da mislim - kaže Mirjana Obradović iz Zemuna i ističe da je struju platila za manje od dva minuta.

450.000 korisnika aplikacije 

Pozitivna iskustva ima i Miloš Lazić sa Čukarice. Za njega je važno i to što na aplikaciji „ Uvid u račun“ može da prati svoju potrošnju.

- Mogu tačno da vidim koliko sam struje trošio u kom mesecu. Trudim se da uštedim pa mi je bitno i da pratim potrošnju u jeftinoj i skupljoj tarifi. Izabrao sam i opciju da mi više  ne stiže papirni račun nego samo elektronski i za to imam popust po računu od 50 dinara - kaže Lazić.

Korisnika aplikacije i portala ima oko 450.000 i to je pokazatelj da građani sve više prepoznaju brojne benefite korišćenja ovakvih usluga. Prema rečima predsednika Društva za informacionu bezbednost Srbije Zorana Živkovića, veb-portal i mobilna aplikacija „Uvid u račun“ odličan su način savremene komunikacije s klijentima koji znatno olakšavaju i ubrzavaju razmenu informacija od značaja, uključujući i proces plaćanja računa.

50 dinara  popust za  elektronski račun

– Bez digitalne transformacije u bliskoj budućnosti nema uspešnog poslovanja. Nove usluge prema kupcima na digitalnim platformama izuzetno su važne u procesu digitalizacije i to je način na koji će se u budućnosti dominantno razmenjivati informacije između pružaoca usluga i klijenata. EPS kao jedna od najznačajnijih nacionalnih kompanija treba da nastavi snažnije i brže investiranje u digitalizaciju jer je to pretpostavka uspešnog poslovanja u budućnosti – ističe Živković. 

Bez digitalne transformacije u bliskoj budućnosti nema uspešnog poslovanja

Korisno je i to što putem aplikacije građani mogu brzo i jednostavno da preuzmu račun odmah po formiranju, pre štampanja i distribucije, i da ne čekaju da im stigne u papirnoj formi.

– Puštanjem u rad mobilne aplikacije nastavljamo proces digitalizacije usluga „Elektroprivrede Srbije”. To je važan korak u našem nastojanju da olakšamo kupcima kako pristup računu, tako i plaćanje – kaže izvršni direktor za poslove snabdevanja u EPS-u Radovan Stanić.

Informacije i obaveštenja

Na aplikaciji je građanima, osim lakšeg pristupa računima za električnu energiju, omogućeno i da na jednom mestu dobiju mnogo korisnih informacija i obaveštenja. Jedna od mogućnosti je i podnošenje prigovora, odnosno reklamacije na račun.

Prednosti korišćenja portala „Uvid u račun“ su dostupnost računa odmah po formiranju mesečnog zaduženja, plaćanje je u režimu 24/7/365 putem različitih savremenih telekomunikacionih uređaja, precizna uplata - građani ne dolaze u situaciju da pogreše broj računa ili poziv na broj pa ne postoji rizik da će novac završiti na pogrešnom mestu, a i štedi se vreme jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu/banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu.

D. N.

Piše:
Pošaljite komentar
POKRAJINSKE SUBVENCIJE ZA KUPOVINU SOLARNIH PANELA NA GAZDINSTVIMA Zalivne sisteme u Vojvodini pokretaće i struja od sunca

POKRAJINSKE SUBVENCIJE ZA KUPOVINU SOLARNIH PANELA NA GAZDINSTVIMA Zalivne sisteme u Vojvodini pokretaće i struja od sunca

24.02.2024. 12:13 12:35
EPS: Kupci pokušavaju da izbegnu plaćanje struje

EPS: Kupci pokušavaju da izbegnu plaćanje struje

22.11.2017. 21:57 21:58