Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Шта би Срби радили у самоуправљајућем аутомобилу?

03.05.2017. 16:51 16:56
Пише:
Фото: Pixabay

КРАЊ: Највећи проценат Срба би слободно време које би им омогућила вожња самоуправљајућим аутомобилом, искористило за разговор са другим путницима, за писање порука или телефонирање, као и за сурфовање интернетом.

То показују резултати заједничког истраживања које су спровеле компаније Goodyear и Лондонска школа за економију и политичке науке (ЛСЕ)  у 11 земаља Европе: Шпанији, Чешкој, Немачкој, Италији, Србији, Француској, Пољској, Белгији, Холандији, Шведској и Великој Британији.

Чак 68 процената испитаника из Србије одговорило је да би за време вожње аутономним возилом разговарали са другим путницима, чиме су заузели прво место у поређењу са осталих 10 земаља обухваћених истраживањем, наводи се у саопштењу компаније Goodyear Дунлоп Сава Тирес.

И код већине додатних предложених активности, Срби су заузели прво место, пошто је 60 процената одговорило да би то време искористило за писање порука или телефонирање, 58 процената би сурфовало интернетом, 40 процената би одговарало на е-маил, а 27 одсто би гледало видео материјал.

Друго место, у поређењу са осталим земљама, Србија је заузела када су у питању активности као што је спавање (25 одсто) и читање (37 одсто). 

Истраживање о мишљењима и ставовима возача о аутономним возилима будућности  показало је да би 42 одсто анкетираних током вожње писало поруку или телефонирало, 37 посто би сурфовало интернетом, 28 процената би читало, на емаил-ове би одговарало 27 одсто, спавало (19%), а гледало видео материјал (18%).

Испитаници из Пољске заузели су прво место у активностима као што су спавање (29 посто) и читање (39 одсто), становници Италије деле друго место са Пољском када је у питању гледање видео материјала (20%), а Шведска је заузела друго место када је у питању одговарање на емаил-ове (32%). 

Истраживање је спроведено у склопу платформе Goodyear ThinkGood Mobility, комбинацијом социолошких алатки: фокус група у четири земље и онлајн анкета у 11 земаља која је обихватила око 12.000 испитаника.

Пише:
Пошаљите коментар