Ово су седам великих промена које стижу на Фејсбук
На годишњој Фејсбуковој конференцији Ф8 Марк Закерберг најавио је вероватно највеће промене до сад на тој мрежи, преноси Радио Сарајево.
Лого Фејсбука више неће бити квадратног облика, него кружног, а први пута се мења и боја. Мобилна апликација биће претежно бела, док препознатљива плава одлази у историју.
"Знам да, благо речено, наша репутација није најјача кад је приватност у питању, али фокусирали смо се на проналазак начина да заштитимо приватност корисника", рекао је Закерберг.
Ово је седам најважнијих промена Фејсбука у скорој будућности:
1) Поруке које ћемо слати путем Месинџера биће шифроване па Фејсбук више неће видети њихов садржај. Платформа ће бити потпуно повезана с Вотсапом. Месинџер ће заузимати мање места на мобилним телефонима, а стиже и десктоп верзија апликације.
2) Инстаграм ће увести и опцију 'приватног бројача лајкова'. Посетиоци профила тако неће видети број 'лајкова', док би власник профила имао приступ том податку.
3) Биће више "краткотрајних" начина дељења садржаја у порукама - што значи да неће бити трајног записа о њима.
4) Лакше слање новца путем Вотсапа које се тестира у Индији ускоро ће се проширити и на остатак света.
5) У фокусу редизајна Фејсбука биће групе, а newsfeed ће више бити фокусиран на њих уместо на вести.
6) Објаве на Инстаграму више неће морати почињати с фотографијом или видеом. Садржај ће се моћи делити користећи се само текстом, налепницама или цртежима.
7) Најављена је и опција 'Secret Црусх' која ће функционисати попут апликације Тиндер. Моћи ћете означити особу која вам се међу вашим Фејсбук пријатељима свиђа и то ће бити тајно, осим ако та иста особа не означи да се и ви њој свиђате. Тада ће вас Фејсбук 'spojiti'.
Најављене промене изазвале су бројне реакције широм света: док неки поздрављају настојања заштите приватности корисника, други поручују како ће бити потребно много времена да Фејсбук врати нарушено поверење јавности. Такође, многи су разочарани променама на Инстаграму наводећи како се популарна платформа на овај начин претвара у Фејсбук. Све промене ће прво бити видљиве на мобилној апликацији, док ће корисници на компјутерима морати причекати мало дуже.