Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Индија: Тик Ток скида Фејсбук са трона

15.05.2019. 08:12 08:56
Пише:
Фото: Tanjug (AP Photo/Richard Drew, File)

ЊУ ДЕЛХИ: Друштвена мрежа ТикТок, која припада кинеској стартап компанији "Битденс", у првом кварталу 2019. сменила је Фејсбук на позицији најчешће преузимане апликације у домену друштвених мрежа у Индији.

Према подацима компаније за истраживање тржишта "Сенсор Towеr", забележено је 188 милиона преузимања, од којих 47 одсто у Индији.



Индија се наметнула као важно подручје борбе за доминацију између друштвене мреже Фејсбук и њеног кинеског конкурента ТикТока, нарочито када је реч о придобијању младих који тек почињу да користе интернет, пренео је "Блиц".



Након што је Кина блокирала Фејсбук, амерички гигант мора да се побрине да привуче младе Индијце како би сачувао премоћ у свету и извукао корист која је с тим повезана.



Са 176 милиона преузимања, Фејсбук је пао на друго место, при чему је највећи удео преузимања (21 одсто) забележен у Индији.



До краја 2018. Фејсбук је био најчешће преузимана апликација на свету. 



"Индијско тржиште биће јединствено по томе што ће у следећем таласу 200-400 милиона нових корисника интернета ТикТок бити прва друштвена платформа на којој ће моћи да поделе значајне тренутке из живота - не само с пријатељима и породицом, већ и с глобалном публиком истих интересовања", навео је ТикТок у саопштењу.



Фејсбук, који није желео да коментарише најновије трендове, према подацима портала за истраживање тржишта “Статиста”, има 300 милиона корисника у Индији, док ТикТок има 200 милиона, од којих је 120 милиона активно на месечном нивоу.



До 2020. године 67 одсто корисника у Индији биће млађе од 35 година.



Мада ТикТок не представља непосредну претњу за Фејсбук, који има најширу публику када су у питању оглашивачи, и за једне и друге је веома битно да придобију младе у Индији, који први пут почињу да користе интернет, тврде оглашивачи и медијски стручњаци.

Пише:
Пошаљите коментар