Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Indija: Tik Tok skida Fejsbuk sa trona

15.05.2019. 08:12 08:56
Piše:
Foto: Tanjug (AP Photo/Richard Drew, File)

NJU DELHI: Društvena mreža TikTok, koja pripada kineskoj startap kompaniji "Bitdens", u prvom kvartalu 2019. smenila je Fejsbuk na poziciji najčešće preuzimane aplikacije u domenu društvenih mreža u Indiji.

Prema podacima kompanije za istraživanje tržišta "Sensor Tower", zabeleženo je 188 miliona preuzimanja, od kojih 47 odsto u Indiji.



Indija se nametnula kao važno područje borbe za dominaciju između društvene mreže Fejsbuk i njenog kineskog konkurenta TikToka, naročito kada je reč o pridobijanju mladih koji tek počinju da koriste internet, preneo je "Blic".



Nakon što je Kina blokirala Fejsbuk, američki gigant mora da se pobrine da privuče mlade Indijce kako bi sačuvao premoć u svetu i izvukao korist koja je s tim povezana.



Sa 176 miliona preuzimanja, Fejsbuk je pao na drugo mesto, pri čemu je najveći udeo preuzimanja (21 odsto) zabeležen u Indiji.



Do kraja 2018. Fejsbuk je bio najčešće preuzimana aplikacija na svetu. 



"Indijsko tržište biće jedinstveno po tome što će u sledećem talasu 200-400 miliona novih korisnika interneta TikTok biti prva društvena platforma na kojoj će moći da podele značajne trenutke iz života - ne samo s prijateljima i porodicom, već i s globalnom publikom istih interesovanja", naveo je TikTok u saopštenju.



Fejsbuk, koji nije želeo da komentariše najnovije trendove, prema podacima portala za istraživanje tržišta “Statista”, ima 300 miliona korisnika u Indiji, dok TikTok ima 200 miliona, od kojih je 120 miliona aktivno na mesečnom nivou.



Do 2020. godine 67 odsto korisnika u Indiji biće mlađe od 35 godina.



Mada TikTok ne predstavlja neposrednu pretnju za Fejsbuk, koji ima najširu publiku kada su u pitanju oglašivači, i za jedne i druge je veoma bitno da pridobiju mlade u Indiji, koji prvi put počinju da koriste internet, tvrde oglašivači i medijski stručnjaci.

Piše:
Pošaljite komentar