Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

TURISTIČKI BUM U VOJVODINI Ove godine beleži se porast dolazaka i noćenja turista

18.12.2024. 18:26 18:40
Piše:
туризам
Foto: pixabay/ilustracija

Lepote Vojvodine tokom cele godine privlače lokalne i inostrane turiste.

 U prvih osam meseci ove godine bilo ih je oko 490.000, što je za 5,6% više u odnosu na isti period prošle godine. Stranih posetilaca bilo je oko 320.000, dok je domaćih bilo oko 300.000.

– Broj noćenja i dalje u porastu, povećan je broj dana turista koji dolaze i ostaju u Vojvodini. Za 2% je povećanje dolazaka u odnosu na prethodnu godinu, ali je malo veći broj noćenja, tako da smo zadovoljni ovom posetom – kaže direktorka Turističke organizacije Vojvodine Jasmine Beljan Iskrin.

Foto: Dnevnik/ R. Hadžić

Dodaje da stalni porast imaju destinacija Novi Sad, Sremski Karlovci i Fruška gora – oko 15% u odnosu na prošlu godinu.

– Možemo da zapazimo koji su to motivi dolazaka turista, tako da i u narednom periodu planiramo da otvorimo upravo te turističke proizvode i na drugim vojvođanskim destinacijama, kako bi i tu imali i veći rast posetilaca. Najveći motivi turista je razgledanje kulturno-istorijskih znamenitosti, obilazak fruškogorskih manastira, kao i pešačenje i “outdoor” turizam, ali poseta banji Vrdnik, odnosno banjski turizam – istakla je Beljan Iskrin.

Kada je reč o manifestacijama, rekla je da će se one standardizovati u odnosu na tematiku. Navela je da su najposećenjije one koje su posvećene vinu i hrani, a ove godine izdvojio se Tour de Fruška. Tu su i Festival uličnih svirača, Tamburica fest, Ukusi Vojvodini, kao i brojni događaji u drugim gradovima Vojvodine.

– Planiramo da svoje aktivnosti, osim promocije, proširimo i na terenski istraživački rad, kako bi videli gde možemo da osnažimo kapacitete. Želja nam je da uradimo novi brend Vojvodine, ukazujući da je uz ruralnu, podjednako vredna i ona urbana. Razvijaćemo jače i kulturni turizam – kaže Beljan Iskrin.

Izvor:
Dnevnik/RTV
Piše:
Pošaljite komentar