Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ТУРИСТИЧКИ БУМ У ВОЈВОДИНИ Oве године бележи се пораст долазака и ноћења туриста

18.12.2024. 18:26 18:40
Пише:
туризам
Фото: pixabay/ilustracija

Лепоте Војводине током целе године привлаче локалне и иностране туристе.

 У првих осам месеци ове године било их је око 490.000, што је за 5,6% више у односу на исти период прошле године. Страних посетилаца било је око 320.000, док је домаћих било око 300.000.

– Број ноћења и даље у порасту, повећан је број дана туриста који долазе и остају у Војводини. За 2% је повећање долазака у односу на претходну годину, али је мало већи број ноћења, тако да смо задовољни овом посетом – каже директорка Туристичке организације Војводине Јасмине Бељан Искрин.

Фото: Дневник/ Р. Хаџић

Додаје да стални пораст имају дестинација Нови Сад, Сремски Карловци и Фрушка гора – око 15% у односу на прошлу годину.

– Можемо да запазимо који су то мотиви долазака туриста, тако да и у наредном периоду планирамо да отворимо управо те туристичке производе и на другим војвођанским дестинацијама, како би и ту имали и већи раст посетилаца. Највећи мотиви туриста је разгледање културно-историјских знаменитости, обилазак фрушкогорских манастира, као и пешачење и “оутдоор” туризам, али посета бањи Врдник, односно бањски туризам – истакла је Бељан Искрин.

Када је реч о манифестацијама, рекла је да ће се оне стандардизовати у односу на тематику. Навела је да су најпосећењије оне које су посвећене вину и храни, а ове године издвојио се Тоур де Фрушка. Ту су и Фестивал уличних свирача, Тамбурица фест, Укуси Војводини, као и бројни догађаји у другим градовима Војводине.

– Планирамо да своје активности, осим промоције, проширимо и на теренски истраживачки рад, како би видели где можемо да оснажимо капацитете. Жеља нам је да урадимо нови бренд Војводине, указујући да је уз руралну, подједнако вредна и она урбана. Развијаћемо јаче и културни туризам – каже Бељан Искрин.

Извор:
Дневник/РТВ
Пише:
Пошаљите коментар