DUNAVSKI KORIDOR NAPREDUJE I PORED LETNJIH VRUĆINA Radi se punom parom, novi mostovi u planu
Radovi na Dunavskom koridoru odvijaju se i brže od planiranog i nesmanjenom žestinom bez obzira na žestoke vrućine ovog leta.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić obišao je juče radove i na svom instagram nalogu objavio fotografije koje svedoče o tome da za putare nema predaha. Do kraja godine biće završeno i pušteno u saobraćaj 21 kilometar do Požarevca, koji će time biti priključen na mrežu auto-puteva, kao i 11 kilometara od Velikog Gradišta do Golupca.
„Požarevac će biti bliži i dostupniji i dobiće priliku da se bolje razvija, i ne samo Požarevac, već i Veliko Gradište, Golubac i Smederevo, kao deo Dunavskog okruga. To je nešto što smo do sada mogli samo da sanjamo”, naveo je nedavno premijer Miloš Vučević.
„U septembru 2025. biće završen ceo Dunavski koridor, dug 68 kilometara, i to godinu i po dana pre roka”, istakao je nedavno i ministar građevinarstva Goran Vesić. Na brzoj saobraćajnici je predviđena izgradnja 52 mosta i nadvožnjaka, 5 petlji i 16 kružnih raskrsnica. Brza saobraćajnica projektuje se za računsku brzinu od 100 kilometara na sat. Vesić je napomenuo da bi uskoro trebalo da počne i projektovanje mosta kod Bele Crkve tamo gde je danas skela, koji će povezati južni Banat i Braničevo.
„To će značiti razvoj južnog Banata, koji je, kao i ceo taj deo Vojvodine dugo bio zapostavljen. Sa izgradnjom auto-puta od Beograda ka Vršcu i obnovom pruge kroz Banat, taj kraj Srbije potpuno će se povezati”, rekao je Vesić.
Ukazao je da na Dunavu, između Banata i Braničeva, od Beograda do Kladova, osim mosta koji povezuje Kovin i Smederevo, drugog mosta – nema.
„Moramo da imamo više mostova na Dunavu a ovaj budući most kod Bele Crkve nije značajan samo za Srbiju već i za Rumuniju”, rekao je ministar Vesić.
Na brzoj saobraćajnici je predviđena izgradnja 52 mosta i nadvožnjaka, 5 petlji i 16 kružnih raskrsnica. Brza saobraćajnica projektuje se za brzinu od 100 kilometara na sat.
E. D.