Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Marlou: Potez Vajbera će izazvati jezu u kancelarijama Fejsbuka

27.06.2020. 08:07 08:12
Piše:
Foto: Printscreen

VAŠINGTON: Potez kompanije Vajber, koja ima oko milijardu korisnika, da prekine saradnju sa Fejsbukom izazvaće jezu u korporativnim kancelarijama Fejsbuka, rekao je Vil Marlou, izvršni direktor istomemene kompanije za digitalni marketing.

VAŠINGTON: Potez kompanije Vajber, koja ima oko milijardu korisnika, da prekine saradnju sa Fejsbukom izazvaće jezu u korporativnim kancelarijama Fejsbuka, a ako se još malo više pažnje privuče, to će verovatno voditi u stvarne promene, rekao je danas u izjavi za Tanjug Vil Marlou, izvršni direktor istomemene kompanije za digitalni marketing.



“ Fejsbuk želi da se prikazuje da nije medijska kompanija , da su samo tehnološka kompanija, i ne žele da se bave lažnim vestima, govorom mržnje, političkim manipulacijama koje postavljaju korisnici koji se tu reklamiraju”, kaže on i dodaje da tržište kaže da se sa takvim stavom ne slaže.



Trenutni problem tiče se Donalda Trampa i Fejsbukov navodni dogovor sa njegovom kampanjom, kaže on i dodaje da je problem u stvari nastajao već dugo vremena.



“ U stvari je problem što je Tviter promenio svoj stav, ranije su sve velike platforme su bile na istoj strani, da su samo tehnološke kompanije, ali su sada pozicije Tvitera i Fejsbuka, opozitne”, kaže Marlou.



Dodaje da je Tviter nekoliko puta već preuzeo inicijativu u sklanjanu Trampovih tvitova , a Fejsbuk to izbegava da uradi pa su komercijalni pritisci na njega počeli da se nagomilavaju



“ Imam simpatije prema Fejsbuku zato što su počeli sa idealističkom misijom da stvore transparentniji i otvoreniji svet, ali ta vizija nije sprovedena u praksi i sada je u sudaru sa nasilnom stvarnošću”, ocenio je on.



Do odluke Vajbera došlo je zbog toga što mnogi od milijarde njegovih korisnika smatraju da Fejsbuk treba da promeni svoju poziciju.



“ Za Fejsbuk ovde nemamo puno simpatija, jer oni I dalje insistiraju da su tehnološka kompanija zato što su deonice tehnoloških kompanija vrlo vredne, pa je njihovo iskušenje očigledno”, rekao je on.



Dodao je da u Fejsbuku smatraju skupim da budu policajci sadržaja, jer za to kratkoročno nema nagrade, ali će na takve promene biti prinuđeni ma koliko se otimali.



“ Fejsbuk je svoje propuste ranije morao da više puta prizna, da su dali netačne brojeve, videli smo da su imali problem sa intefejsom jer ne daju svojim partnerima I reklamnim agencijama vrstu kontrole koje su tražili, ni nivoe pistupa koji su im neophodni da bi vodili kampanje, vidimo probleme u pitanjima bezbednosti brenda, jer nisu reagoval ida bi zaštitili oglašivače od određene vrste izlaganja na reklamnom kanalu”, rekao je on.



Marlou kaže da je Fejsbuk ima problema I sa zaštitom podataja korisnika kao kod prodora Kembridž analitike, a sada najviše privlače pažnju pitanja govora mržnje I političkog uticaja.



“ Problem je kada imate ma koju kompaniju koja zarađuje toliko kao Fejsbuk, takva kompanija će praviti jak otpor promenama bilo koje vrste”, zaključuje on.

Piše:
Pošaljite komentar
Antonijević o prekidu saradnje Vajbera i Fejsbuka

Antonijević o prekidu saradnje Vajbera i Fejsbuka

26.06.2020. 16:12 16:13
U Vajber grupama roditelja đaka najmanje reči o nastavi

U Vajber grupama roditelja đaka najmanje reči o nastavi

09.03.2020. 08:48 08:55
U Srbiji je Vajber najpopularniji servis

U Srbiji je Vajber najpopularniji servis

24.01.2020. 15:36 15:38