Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Ljubav i beba-prvo što nam treba! Rađaj, ne odgađaj!

13.02.2018. 12:11 12:15
Piše:
Foto: Tanjug, ilustracija

BEOGRAD: Ministarstvo kulture i informisanja i vladin Savet za populacionu politiku odabrali su na konkursu slogane za kampanju podsticanja rađanja u Srbiji i prvo mesto dele: "Ljubav i beba - prvo što nam treba!" i "Rađaj, ne odgađaj!"

Izabrano je šest slogana umesto planirana tri. 



Četiri su iz Beograda, jedan iz Pančeva i jedan iz Kuršumlije, objavilo je Ministarstvo kulture.



Prvo mesto dele slogani „Ljubav i beba - prvo što nam treba!" Dragutina Kruške (Beograd) i „Rađaj, ne odgađaj!" Brankice Mandić (Beograd), na drugom su „Mama - neću sama, tata - hoću brata" Vanje Milić (Kuršumlija) i „Dosta reči, nek zakmeči" Miloša Veljovića (Beograd).



Treće mesto dele slogani „Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju" Marijane Aracki (Beograd) i „Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju" Jelene Fatović Nikolić (Pančevo).



Za izabrane slogane predviđene su novčane nagrade u sledećim iznosima: prvo mesto 150.000 dinara, odnosno dva puta po 75.000 dinara, drugo mesto dva puta po 37.500 dinara i treće mesto dva puta po 25.000 dinara.



Na javni poziv pristigla su 1.002 predmeta u 948 pisama iz 104 grada Srbije. 



Komisija je većinom glasova donela odluku da ne dodeli pojedinačne nagrade s obzirom da ni jedan od predloga ne zadovoljava potrebu da jedna poruka identifikuje složenost problema projektnog zadatka iz javnog poziva, već da proglasi po dva dobitnika za sva tri mesta.



U komisiji su bili ministarka bez portfelja zadužena za demografiju Slavica Đukić Dejanović, državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Aleksandar Gajović, šef kabineta ministarke Dejanović Nikola Jovanović, direktorka Medunarodna asocijacija za advertajzing (IAA Serbia) Jelena Ivanović i osnivač Instituta za istoriju oglašavanja Vladimir Čeh, kao predsednik komisije.



Na predlog Saveta za populacionu politiku Vlade Srbije, Ministarstvo kulture i informisanja je 4. decembra 2017. uputilo javni poziv za izradu slogana koji će biti korišćen u kampanji za promociju mera populacione politike sa ciljem podsticanja rađanja u Srbiji. 



Komisija je u svojoj analizi prispelih radova konstatovala da se primećeni uslovni populizam u predlozima ogleda i u tonu i stilu prispelih poruka. 



One su nadahnute, naglašeno afirmativne, zasnovane na domaćem poimanju porodice, zajednice, ljubavi, potomstva. 

Piše:
Pošaljite komentar
Šansa za bolju natalitetnu sliku Srbije

Šansa za bolju natalitetnu sliku Srbije

03.05.2017. 14:36 10:04