Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Више од 40 одсто грађана рачуне плаћа онлајн

18.10.2017. 11:53 11:58
Пише:
Извор: pixabay.com

БЕОГРАД: У Србији 40 одсто грађана обавља плаћања путем мобилних апликација банака, док 60 одсто то чини уплатом у пошти или банци, показало је најновије истраживање агенције Демостат.

Тренд преласка на електронска плаћања већ неколико година има експоненцијални раст, наводи Демостат, позивајући се на податке Комерцијалне банке, која је један од лидера у домаћем дигиталном банкарству.

"Електронско и мобилно банкарство се све више препознаје као проминентан и модеран начин обављања безготовинских трансакција и у Србији, који несумњиво омогућава клијенту да више и сигурније ужива у свом слободном времену", кажу у Комерцијалној банци.

Из Демостата наводе да Комерцијална банка, односно њено Одељење еБанке, прати и има све податке о коришћењу електронских сервиса, Web еБанк и мБанк апликације, а између осталих и тачан податак о укупном броју корисника и свих плаћања обављених електронским путем у сваком тренутку.

"Новим решењем електронског банкарства за физичка лица, Web еБанк, као и новом мБанк апликацијом (за Андроид и за иОС), уз 'standardnе' функционалности које имају и друге банке, истичемо унапређену платформу усклађену са технолошким иновацијама у овој области", напомињу у Комерцијалној банци.

Како објашњавају, то је платформа где клијенти Комерцијалне банке путем апликација Web еБанк и мБанк, могу новац послати на број телефона (прималац не мора да има отворен рачун у било којој банци), затим да обаве купопродају девиза по најповољнијем курсу, имају могућност праћења и анализе трошкова, вођење личног буџета, постављање подсетника и упозорења, могућност персонализације окружења, тј. промену корисничког имена, позадине и осталог, администрацију СМС сервиса, активирање мБанк сервиса и још много тога што кориснику може да помогне у свакодневним пословима.

Агенција Демостат наводи у истраживању и да је значајна комуникација са онлајн експозитуром - Дигитална експозитура КОМеЦЕНТАР, која је усклађена са модерним трендовима у банкарству, и пружа могућност да без одласка у експозитуру клијенти могу да отворе текући рачун, сет услуга, поднесу захтев за дозвољено прекорачење или платну картицу са одложеним плаћањем, и још много тога.

"Сви клијенти који желе да се пријаве за коришћење наших електронских услуга, могу то да учине у било којој експозитури Комерцијалне банке или путем наше Дигиталне експозитуре тј. онлајн експозитуре КОМеЦЕНТАР, којој могу да приступе преко сајта www.kombank.com. Дакле, сви грађани Србије могу постати клијенти Комерцијалне банке и почети да користе електронска плаћања без одласка у банку, поручују из Комерцијалне банке.

Аутор:
Пошаљите коментар