КОНГРЕС ТУРИСТИЧКИХ НОВИНАРА УПРИЛИЧЕН У НОВОМ САДУ Маркетинг као карика у ланцу доброг пословања
Конгрес на ком је било речи о доприносу туристичких новинара ка унапређивању туристичке понуде, али и новим приступима у промоцији дестинација и понуде одржан је јуче у Великој сали Привредне коморе Војводине.
Војводина има склоп укуса и мириса, доступност, пристојност. Све када се рашчлани на сегменте, долазимо до борбе за туристу, за госта- рекао је покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић, отварајући јучерашњи конгрес. Учесници јучерашње манифестације који организује Удружење туристичких новинара Војводине уз подршку Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, су образовне институције, туристичке организације, представници туристичких субјеката, пружаоци услуга у туризму, као и новинари, али и актери на друштвеним мрежама.
У оквиру две панел дискусије, разматрале су се актуелне теме, попут праваца развоја туризма, о улози новинара, инфлуенсера, тиктокера и блогера у пласирању туристичке понуде, припремању кадрова у области туризма и о обуци будућих туристичких техничара за пружање услуга.
С. А. И.