KONGRES TURISTIČKIH NOVINARA UPRILIČEN U NOVOM SADU Marketing kao karika u lancu dobrog poslovanja
Kongres na kom je bilo reči o doprinosu turističkih novinara ka unapređivanju turističke ponude, ali i novim pristupima u promociji destinacija i ponude održan je juče u Velikoj sali Privredne komore Vojvodine.
Vojvodina ima sklop ukusa i mirisa, dostupnost, pristojnost. Sve kada se raščlani na segmente, dolazimo do borbe za turistu, za gosta- rekao je pokrajinski sekretar za privredu i turizam dr Nenad Ivanišević, otvarajući jučerašnji kongres. Učesnici jučerašnje manifestacije koji organizuje Udruženje turističkih novinara Vojvodine uz podršku Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, su obrazovne institucije, turističke organizacije, predstavnici turističkih subjekata, pružaoci usluga u turizmu, kao i novinari, ali i akteri na društvenim mrežama.
U okviru dve panel diskusije, razmatrale su se aktuelne teme, poput pravaca razvoja turizma, o ulozi novinara, influensera, tiktokera i blogera u plasiranju turističke ponude, pripremanju kadrova u oblasti turizma i o obuci budućih turističkih tehničara za pružanje usluga.
S. A. I.