overcast clouds
12°C
28.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Хидиер: Србија не касни са промоцијом производа у свету

22.05.2017. 15:06 15:08
Пише:
Фото: Tanjug

БЕОГРАД: Емануел Хидиер из Организације за пољопривреду и храну Уједињених нација (ФАО), каже за Танјуг да Србија не касни за европским земљама у смислу промоције и квалитета пољопривредних производа те да је основни циљ деловања ФАО-а у Србији, промоција квалитета производње домаће хране. 

На конференцији за новинаре, поводом промоције националне ознаке "Српски квалитет", истакнуто је да су производи који носе овај лого, потпуно српски производ од сировина које су пореклом из Србије. 



"Србија не касни у смислу промоције својих производа и њиховог квалитета, а мислим да је веома важно, с обзиром да постоји много производа на тржишту, да производи из Србије буду вредни поверења. Дакле, да оно што ставите на ваш производ, кореспондира са правим квалитетом самог артикла", каже Хидиер. 



Према његовим речима, ФАО промовише боље приходе произвођача, а да би се то учинило, каже он, промоција квалитета је снажан покретач. 



"То је оно што генерално покушавамо да урадимо у земљама у којима имамо наше активности. Искуство из Француске, на пример, са пилећим месом и ознаком Лабел Руж на које су ставили своју ознаку, значајно је унапредило овај сектор производње. Произвођачи су ставили на њихово пилеће месо ознаку квалитета и веома брзо су потрошачке организације и сами потрошачи, препознали да је реч добром квалитету", објашњава Хидиер.



Ознаку "Српски квалитет" добило је данас осам српских производа из месне и прерађивачке индустрије, а у наредних неколико недеља ови производи ће се наћи на рафовима свих трговачких ланаца и малих продавница у Србији, рекао је данас министар пољопривреде и заштите животне средине Бранислав Недимовић, на конференцији за новинаре. 



"Да би дошло до данашње промоције, прво смо желели да покажемо српској индустрији шта су искуства у другим земљама те смо повели групу српских предузећа у Француску и показали им на конкретним примерима, какав тип квалитета производа постоји тамо", казао је Хидиер. 



Он је казао и да је у Француској цео процес означавања производа са посебним логоом и успостављање система, трајао 20 година. На листи првих компанија и производа са ознаком "Српски квалитет" који ће се у наредним недељама наћи на рафовима маркета, су три компаније и осам производа:



Индустрија меса Carnex са "Домаћом меснатом сланином", "Селецтион паштета са комадићима меса", "Селецтион паштета са димљеном сланином" и "Домаћа сарма", затим, Индустрија меса Топола са "Љутим куленом" и "Излетничком саламом", као и компанија Златиборац са "Краљевском саламом" и "Пилећом деликатес саламом". 

 

Пише:
Пошаљите коментар