КРИЗА МЕЊА НАВИКЕ ПОТРОШАЧА „Кресање“ трошкова у домаћинствима „ПОЧИСТИЛО“ И РЕСТОРАНЕ Трговачка гастрономија већини све „УКУСНИЈА“
Поскупљења и економска неизвесност утичу на навике многих немачких потрошача.
Трговине у последње време профитирају од продаје финих, готових јела, показала је студија института ЕХИ.
Потрошачи су покушали да смање издатке и изабрали су јефтиније алтернативе. Трговачка гастрономија нуди добре производе по вишеструко нижима ценама од класичног угоститељства, рекао је аутор студије Олаф Хохман.
Трговачком гастрономијом сматрају се производи попут готових јела и пица. Нуде се у пекарама, кафићима, витринама са топлом храном, као и ресторанима у оквиру супермаркета, тржних центара, безинских пумпи, и продавница намештаја или грађевинских делова.
Тај облик гастрономије је прошле године забележио рекордни промет од 11,7 милијарди евра, што је око 16 одсто више него 2022.
Бранша профитира и од промењених прехрамбених навика, рекао је Хохман.
Ужина између оброка постаје све важнија. Више не постоје само класични оброци попут доручка, ручка и вечере. Људи сада једу када огладне, рекао је Хохман.
Потрошачи у супермаркетима углавном бирају класична јела – шницлу, сендвиче, фаширане шницле и друга јела од меса. Најпродаванија су јака и хранљива традиционална јела и пица. Купују се највише освежавајући напици, кафа и вода.