Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

КРИЗА МЕЊА НАВИКЕ ПОТРОШАЧА „Кресање“ трошкова у домаћинствима „ПОЧИСТИЛО“ И РЕСТОРАНЕ Трговачка гастрономија већини све „УКУСНИЈА“

13.09.2024. 19:53 19:58
Пише:
Фото: pixabay.com

Поскупљења и економска неизвесност утичу на навике многих немачких потрошача.

Трговине у последње време профитирају од продаје финих, готових јела, показала је студија института ЕХИ.
 

Потрошачи су покушали да смање издатке и изабрали су јефтиније алтернативе. Трговачка гастрономија нуди добре производе по вишеструко нижима ценама од класичног угоститељства, рекао је аутор студије Олаф Хохман.
 

Трговачком гастрономијом сматрају се производи попут готових јела и пица. Нуде се у пекарама, кафићима, витринама са топлом храном, као и ресторанима у оквиру супермаркета, тржних центара, безинских пумпи, и продавница намештаја или грађевинских делова.
 

Тај облик гастрономије је прошле године забележио рекордни промет од 11,7 милијарди евра, што је око 16 одсто више него 2022.    
 

Бранша профитира и од промењених прехрамбених навика, рекао је Хохман.
Ужина између оброка постаје све важнија. Више не постоје само класични оброци попут доручка, ручка и вечере. Људи сада једу када огладне, рекао је Хохман.
 

Потрошачи у супермаркетима углавном бирају класична јела – шницлу, сендвиче, фаширане шницле и друга јела од меса. Најпродаванија су јака и хранљива традиционална јела и пица. Купују се највише освежавајући напици, кафа и вода.

 

Извор:
Б92
Пише:
Пошаљите коментар
ПОГЛЕДАЈТЕ ЦЕНОВНИК: ПОСКУПЉУЈЕ ЖЕЛЕЗНИЧКИ ПРЕВОЗ „Соко” од Новог Сада до Београда и назад "ЛЕТИ" ПО ВИШОЈ ЦЕНИ

ПОГЛЕДАЈТЕ ЦЕНОВНИК: ПОСКУПЉУЈЕ ЖЕЛЕЗНИЧКИ ПРЕВОЗ „Соко” од Новог Сада до Београда и назад "ЛЕТИ" ПО ВИШОЈ ЦЕНИ

28.08.2024. 09:42 10:00