Умеће и традиција у производњи сира
ЗРЕЊАНИН: Компанија „Млекопродукт“, која спада у ред најцењенијих произвођача сира у Србији и региону и која представља један од најпрепознатљивијих зрењанинских брендова, обележава седам и по деценија постојања и рада.
„Млекопродукт“ је данас део чувене француске Групе Савенциа Фромаге & Dairy, који је израстао у сирарског гиганта. Његови производи одавно су постали синоним за квалитет и добар укус и то, пре свега, због пажљивог одабира најквалитетнијег млека од проверених произвођача, као и због дуге традиције коју негују вешти мајстори сирари, преносећи своја знања са генерације на генерацију.
У „Млекопродукту“ посебно истичу да су они данас модерна, успешна и динамична компанија са јасном визијом за будућност, али да су и те како поносни на својих 75 година у које су уткани умеће, искуство и традиција.
- Наша компанија представља једну од најстаријих сирара у Србији коју данас сви препознају по брендовима „Бисер“, „Караван“ и „Ваша Млекара“. Наши мајстори, специјалисти за сиреве, већ 75 година стварају производе високог квалитета, а велика посвећеност и рад још од далеке 1947. године, нашој компанији донеле су данас лидерску позицију на тржишту сира у Србији. Сиреви „Караван“ најпродаванији су у земљи у категорији димљених сирева, а „Млекопродуктов“ најпознатији бренд „Бисер“ годинама је синоним за иновације у производњи сира и један од водећих брендова код нас. Управо зато, поводом 75 година успешног пословања компаније, на осам „Бисерових“ производа налази се плава маркица са ознаком „75 година специјалиста за сиреве“, истичу у овој зрењанинској компанији.
Из ње поручују да „Млекопродукт“ континуирано напредује и расте захваљујући иновацијама које уводи у производњу, као и врло фокусираним и креативним развојем бренда „Бисер“, захваљући чему он постојано стоји на лидерским позицијама у категоријама полутврдих и топљених сирева. Уз све то, друштвено одговорно пословање постало је стратешко опредељење „Млекопродукта“, због чега је компанија више пута награђивана значајним домаћим и међународним признањима.
„Један од главних стубова пословне филозофије чини и подршка и учешће у активностима којима се потпомаже локална
заједница, али и шире идеје здравог живота и квалитетне исхране. Због тога наш лого веома често може да се види на културним, спортским и донаторским манифестацијама“, наводе у „Млекопродукту“.
Ж. Б.