light rain
23°C
19.09.2024.
Нови Сад
eur
117.058
usd
105.2585
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ТУНЕЛ ИРИШКИ ВЕНАЦ БИЋЕ НАЈДУЖИ У СРБИЈИ Весић обишао радове; Ево када ће бити завршен (ФОТО)

16.11.2023. 17:31 18:24
Пише:
Извор: TANJUG/ MGSI/ PREDRAG MITIĆ/ bg

БЕОГРАД: Министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, обишао је данас радове на изградњи тунела Иришки венац и констатовао да радови на овом делу Фрушкогорског коридора, који је и иначе најзахтевнија тачка пројекта, напредују у складу са планираном динамиком.

Весић је указао да ће након завршетка радова, Иришки тунел бити најдужи у Србији, чак 3,5 километара, наведено је у саопштењу Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Према речима Весића, у овом тренутку завршено је нешто више од 30 одсто радова, што значи да ће према предвиђеној динамици радови бити готови до 2026. године, а цео коридор спојен са Новим Садом укључујући и мост код Петроварадина.

 "На тај начин ову саобраћајницу спојићемо са већ изграђеном саобраћајницом Рума - Шабац са наставком према Лозници, односно са ауто-путем Београд - Шид и код Новог Сада са ауто - путем који иде од Београда ка Новом Саду и Суботици као и са будућим ауто - путем Београд - Зрењанин са чијом изградњом почињемо током овог месеца", рекао је Весић.

Када је у питању Војводина, овакав интензитет радова није виђен деценијама, напоменуо је министар.

"Поред Фрушкогорског коридора који се увелико гради, почињемо са изградњом још једне брзе саобраћајнице, од Сомбора до Кикинде тзв. 'Осмех Србије', као и ауто-пут Београд – Зрењанин, као и мост који радимо на саобраћајници у Новом Саду и мост у наставку Булевара Европе. То су заиста велики инфраструктурални пројекти", навео је Весић.

Указао је да се радови изводе по свим стандардима и да су пример како треба да се раде сви инфраструктурални пројекти.

Директор Коридора Србије, Александар Антић, истакао је да је Фрушкогорски коридор врло захтеван пројекат чија дужина трасе износи 48 километара са додатком везе према Жежељевом мосту.

"До сада је избушено око 37 одсто, односно 2.050 метара, обе тунелске цеви дужине седам километара. Радови на мосту се такође изводе у складу са динамиком, тако да мост улази у озбиљну фазу радова и повезивање две обале Дунава", истакао је Антић. 

Када су питању радови на траси, Антић је објаснио да се ради у зони моста према ауто-путу са једне стране, а са друге стране према Жежељевом мосту.

 "Најзначајније је да су почели радови од излазног портала тунела Иришки венац према Иригу односно према петљи Врдник где се ради седам мостова, односно четири потпорна зида и први радови на траси", рекао је Антић.

Закључио да се све ради у складу са очекивањима и захтевима ресорног Министарства и председника Александра Вучића.

Радове су са Весићем обишли и помоћник министра Мирослав Алемпић и помоћник директора ЈП "Путеви Србије" Иван Тејић.

Аутор:
Пошаљите коментар
„ДНЕВНИК” НА ТРАСИ ФРУШКОГОРСКОГ КОРИДОРА Избушено укупно 1.700 метара тунела, у Дунав „убодена“ 402 шипа новог моста...

„ДНЕВНИК” НА ТРАСИ ФРУШКОГОРСКОГ КОРИДОРА Избушено укупно 1.700 метара тунела, у Дунав „убодена“ 402 шипа новог моста...

21.10.2023. 09:25 09:44