Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Како до новог бренда Војводине

11.07.2017. 10:06 10:10
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

БЕЛА ЦРКВА: Шеста едукативна радионица у оквиру пројекта „Стварање услова за подизање конкурентности туристичке дестинације кроз едукацију и обуку кадрова” за кластер Банат са темом „Комуникација, брендирање и ПР” одржана је у Сали општине Бела Црква.

Пројекат су подржали Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ, Министарство трговине, туризма и телекомуникација, Покрајински секретаријат за привреду и туризам, Привредна комора Србије, ТОС, ТОВ, Економски факултет из Београда и Удружење ХОРЕС.

Радиноци су присуствовали представници ТО и запослених у туризму из Ковина, Вршца, Новог Бечеја, Ковачице, Кикинде и Беле Цркве. Уз едукацију, разговарали су са предавачима и о проблемима у комуникацији и промоцији који се углавном своде на тачност информација које се преносе путем медија.

Мапирање ресурса, развој туристичког производа, канали продаје турисичких производа и услуга, улога социјалних мрежа у промоцији и продаји, идентификовање модела финансирања пројеката у туризму теме су које су prеthodilе овој радионици.

Основна сврха Програма обуке је стварање услова за трансфер знања и вештина који директно утичу на подизање конкурентности туристичке дестинације.

Предавачи су били Дејан Веселинов, стручњак са богатим искуством у области односа са јавношћу и Кристина Кошић, ванредни професор на Департману за географију, туризам и хотелијерство ПМФ-а Универзитета у Новом Саду, која је и председница Савета за туризам Покрајинског секретеријата за привреду и туризам. Њено предавање односило се на то како доћи до бренда у туризму.

У септембру ће бити организована одбрана пројеката, у октобру ће 50 најбољих учесника ићи на студијско путовање у Словенију и Истру, а у новембру ће у Новом Саду бити организована Регионална Конференција на којој ће бити дефинисан нови туристички производ Војводине. У оквиру пројекта ће се радити и на едукацији незапослених за потребе удружења хотелијера и ресторатера Србије ХОРЕС.

В. Х.

(Текст је део пројекта који је суфинансиран од стране Општине Бела Црква. Ставови изнети у подржаном медијском пројекту нужно не изражавају ставове Општине.)

Пише:
Пошаљите коментар