Како до новог бренда Војводине
БЕЛА ЦРКВА: Шеста едукативна радионица у оквиру пројекта „Стварање услова за подизање конкурентности туристичке дестинације кроз едукацију и обуку кадрова” за кластер Банат са темом „Комуникација, брендирање и ПР” одржана је у Сали општине Бела Црква.
Пројекат су подржали Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ, Министарство трговине, туризма и телекомуникација, Покрајински секретаријат за привреду и туризам, Привредна комора Србије, ТОС, ТОВ, Економски факултет из Београда и Удружење ХОРЕС.
Радиноци су присуствовали представници ТО и запослених у туризму из Ковина, Вршца, Новог Бечеја, Ковачице, Кикинде и Беле Цркве. Уз едукацију, разговарали су са предавачима и о проблемима у комуникацији и промоцији који се углавном своде на тачност информација које се преносе путем медија.
Мапирање ресурса, развој туристичког производа, канали продаје турисичких производа и услуга, улога социјалних мрежа у промоцији и продаји, идентификовање модела финансирања пројеката у туризму теме су које су prеthodilе овој радионици.
Предавачи су били Дејан Веселинов, стручњак са богатим искуством у области односа са јавношћу и Кристина Кошић, ванредни професор на Департману за географију, туризам и хотелијерство ПМФ-а Универзитета у Новом Саду, која је и председница Савета за туризам Покрајинског секретеријата за привреду и туризам. Њено предавање односило се на то како доћи до бренда у туризму.
У септембру ће бити организована одбрана пројеката, у октобру ће 50 најбољих учесника ићи на студијско путовање у Словенију и Истру, а у новембру ће у Новом Саду бити организована Регионална Конференција на којој ће бити дефинисан нови туристички производ Војводине. У оквиру пројекта ће се радити и на едукацији незапослених за потребе удружења хотелијера и ресторатера Србије ХОРЕС.
В. Х.
(Текст је део пројекта који је суфинансиран од стране Општине Бела Црква. Ставови изнети у подржаном медијском пројекту нужно не изражавају ставове Општине.)