Kako do novog brenda Vojvodine
BELA CRKVA: Šesta edukativna radionica u okviru projekta „Stvaranje uslova za podizanje konkurentnosti turističke destinacije kroz edukaciju i obuku kadrova” za klaster Banat sa temom „Komunikacija, brendiranje i PR” održana je u Sali opštine Bela Crkva.
Projekat su podržali Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, Privredna komora Srbije, TOS, TOV, Ekonomski fakultet iz Beograda i Udruženje HORES.
Radinoci su prisustvovali predstavnici TO i zaposlenih u turizmu iz Kovina, Vršca, Novog Bečeja, Kovačice, Kikinde i Bele Crkve. Uz edukaciju, razgovarali su sa predavačima i o problemima u komunikaciji i promociji koji se uglavnom svode na tačnost informacija koje se prenose putem medija.
Mapiranje resursa, razvoj turističkog proizvoda, kanali prodaje turisičkih proizvoda i usluga, uloga socijalnih mreža u promociji i prodaji, identifikovanje modela finansiranja projekata u turizmu teme su koje su prethodile ovoj radionici.
Predavači su bili Dejan Veselinov, stručnjak sa bogatim iskustvom u oblasti odnosa sa javnošću i Kristina Košić, vanredni profesor na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo PMF-a Univerziteta u Novom Sadu, koja je i predsednica Saveta za turizam Pokrajinskog sekreterijata za privredu i turizam. Njeno predavanje odnosilo se na to kako doći do brenda u turizmu.
U septembru će biti organizovana odbrana projekata, u oktobru će 50 najboljih učesnika ići na studijsko putovanje u Sloveniju i Istru, a u novembru će u Novom Sadu biti organizovana Regionalna Konferencija na kojoj će biti definisan novi turistički proizvod Vojvodine. U okviru projekta će se raditi i na edukaciji nezaposlenih za potrebe udruženja hotelijera i restoratera Srbije HORES.
V. H.
(Tekst je deo projekta koji je sufinansiran od strane Opštine Bela Crkva. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Opštine.)