Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Почела реконструкција пруге од Кикинде до МСК

26.11.2019. 15:35 15:36
Пише:
Фото: Tanjug/ D.Aničić, ilustracija

КИКИНДА: „Инфраструктура железнице Србије“ почела је реконструкцију пруге Кикинда - МСК Кикинда, у дужини од шест километара, што ће допринети повећању безбедности и ефикасности железничког саобраћаја, саопштили су из ове државне компаније.

Процењена вредност посла је 3,36 милиона евра а планирано је да радови на реконструкцији шест километара пруге буду завршени до марта 2020. године.



После реконструкција која је почела јуче брзина возова са 10 км/сат биће подигнута на 50 км/сат а осовинско оптерећење са 16 тона биће подигнуто на 22,5 тоне по осовини што ће допринети безбедности и продуктивности рада МСК Кикинда.



Овом деоницом за потребе МСК Кикинда месечно саобраћа између 550 и 600 теретних вагона, па ће реконструисана пруга омогућити бржи и квалитетнији транспорт робе железницом.



"Метанолско-сирћетни комплекс Кикинда (МСК) захваљујући ремонту ове пруге оствариће уштеде од пар стотина хиљада евра на годишњем нивоу, изјавио је генерални директор МСК Кикинда Мирко Латиновић.



Додао је да је осовинско оптерећење ове пруге било 16 тона, а да је у Европи између 22 и 28 тона по осовини, па су вагони МСК морали да буду вожени полупразни.



Пругом Кикинда - МСК Кикинда превози се годишње до 240 хиљада тона робе, која је 2018. године превезена у више од пет хиљада вагона.



Латиновић је рекао да је ремонт пруге доказ потенцијалним и новим купцима да више неће бити логистичких проблема.



„Инфраструктура железнице Србије“ ову пругу ће реконструисаће самостално, сопственим средствима, опремом и људством, а у оквиру трогодишњег програма обнове регионалних пруга у Србији који је започела прошле године.



Уместо колосека са дрвеним праговима на шљунку - пруга ће бити на бетонским праговима, туцанику, и шинама са магистралних пруга.

Пише:
Пошаљите коментар