Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ПОЧЕЛА РЕКОНСТРУКЦИЈА ПРУГЕ ЛУКИЋЕВО – ЗРЕЊАНИН ФАБРИКА Ево колико се ДЕЦЕНИЈА чекало на те радове

13.03.2024. 08:44 08:50
Пише:
Фото: Ж. Б.

„Инфраструктура железнице Србије” је објавила да је крајем фебруара започела реконструкцију пруге Лукићево – Зрењанин Фабрика, у дужини нешто мање од осам километара, која се налази на деоници између Орловата и Зрењанина.

Реконструкцијом ће бити обухваћена деоница од Распутнице 1, која се налази из правца Орловата, око километар и по пре Лукићева, преко Лукићева, до станице Зрењанин Фабрика. Укупно ће бити реконструисано 7.850 метара, а радовима ће бити обухваћен пролазни колосек, као и четири скретнице у станици Лукићево.

У оквиру радова биће уређено и шест путних прелаза на овој прузи, од којих је један у близини Лукићева асфалтиран, док је осталих пет на укрштањима са атарским путевима.

„Радови су почели 20. фебруара, а рок за реализацију целог посла је 270 дана. За девет месеци, колико ће радови трајати, на деоници Распутница 1 – Лукићево

– Зрењанин Фабрика предвиђена је најпре демонтажа старог колосека, затим полагање нових шина и бетонских прагова, уградња потребне опреме на прузи и, најзад, допуна туцаника, засторна призма, решетање и машинско регулисање колосека”, кажу у “Инфраструктури железнице Србије”.

Након реконструкције, носивост пруге биће повећана, што ће омогућити боље и ефикасније одвијање теретног железничког транспорта, а безбедност саобраћаја биће подигнута на знатно виши ниво. Вредност радова, које изводи новосадски ЗГОП, износи око 500 милиона динара, а инвеститор је “Инфраструктура железнице Србије”.

Радови на овој деоници представљају наставак реконструкције пруге Нови Сад – Римски Шанчеви – Орловат – Зрењанин. Прошле године реконструисане су деонице Тител – Орловат и Орловат – Лукићево, у укупној дужини нешто више од 36 километара. Последњи пут радови на овој прузи обављени су пре пуних шест деценија.

Ж. Балабан

Пише:
Пошаљите коментар