(ФОТО) САМО МИЛИЦА ИЗ ЗРЕЊАНИНА ПРАВИ РЕАЛИСТИЧНЕ БУКЕТЕ ОД СВЕЋА У СРБИЈИ Стари занат узела у руке пре неколико година, нема јој равне у послу са воском!
Свеће су хиљадама година уназад саставни део људског живота, служећи не само као практичан извор светлости већ и као моћни симболи у различитим културама и традицијама. Поседују дубоку симболику која превазилази време и простор. Њихова пролазност служи као подсетник да негујемо сваки тренутак.
Управо то је привукло Милицу Пузигаћу из Зрењанина, која се годинама бави израдом свећа, старим занатом који никада неће изумрети. Њене прецизне руке и бујна машта довели су до тога да хоби прерасте у мали бизнис. Како истиче за Дневник, одувек је волела топлину и атмосферу коју свеће стварају, а сматра да њихова симболика, мириси и естетика могу да промене простор и донесу осећај мира.
-Инспирацију сам пронашла у жељи да спојим лепоту и природне материјале у нешто што има личну вредност за свакога ко их користи. Све је почело као истраживање и експериментисање са природним материјалима. Восак је фасцинантан јер омогућава креативност у обликовању и додавању мириса, а притом је и одржив. Процес није једноставан- захтева прецизност, квалитетне састојке и пуно тестирања да би се добио савршен производ, али управо у томе лежи чар- наставља наша саговорница
Свеће се вековима користе и у ароматерапији и медитацији, а сам чин гледања у пламен може подстаћи опуштање, фокус и интроспекцију.
Најпродаванији производ, који излази из њене радионице је Flower Bowl свећа, за коју тврди да је јединствена у Србији и доступна само код ње. Њена посебност је у прелепом дизајну букета цвећа од воска и пажљиво бираним детаљима. Осим свећа, у понуди су и тацне на које их можете ставити.
Њен бренд "B&A Decor" прати светске трендове, па оно што видите на шареним странама иностраних Инстаграм профила, можете пронаћи и у граду са три имена.
-Пут од хобија до бизниса није био лак- захтевао је много времена, посвећености и сталног усавршавања. Сваки корак је био лекција. Сада када људи уђу у моју радњу сви се одушеве- све им је лепо и тешко им је да се одлуче шта да одаберу. Моје производе купују и као поклоне, јер знају да ће некоме поклонити нешто уникатно- говори кроз осмех Милица.
Као и сви који се баве старим занатима, и она истиче да су друштвене мреже кључне за сваки мали бизнис.
-Оне омогућавају да нас купци пронађу, виде шта радимо и директно комуницирају са нама. Инстаграм је посебно важан јер визуелно преносимо причу о бренду, а интернет нам даје прилику да досегнемо до људи који можда никада не би сазнали за нас. Ако имате страст према нечему вреди покушати. Страх је природан, али не сме да буде препрека. Сваки почетак носи изазове, али и прилике. Најважније је бити упоран, веровати у свој производ и учити из сваког искуства. Почетак можда неће бити савршен, али најбитније је да кренете- оплеменила је младе наша саговорница.
Пројекат „Стари занати - нова шанса” реализује Дневник Војводина prеss, а суфинансира Покрајински секретаријат за културу, јавно информисање и односе са верским заједницама. Ставови изнети у подржаном медијском пројекту нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.