ВУЧИЋ У НОВОМ ПОГОНУ КЊАЗА МИЛОША У АРАНЂЕЛОВЦУ На лето креће изградња ауто-пута „Карађорђе“, 82,5 км, тиме све постаје другачије!
Председник Републике Србије Александар Вучић присуствовао је данас свечаном отварању новог производног погона у Аранђеловцу. Реч је о производима у ПЕТ амбалажи и лименкама компаније „Књаз Милош“. Држава Србија је нову инвестицију "Књаза Милоша" подржала са 4,67 милиона евра.
На самом почетку посете, обишао је нови производни погон.
- Ово је после 1997. прва велика модернизација Књаза Милоша, велика инвестиција! За мене је ово велика инвестиција... 30 милиона евра. Нових 100 људи је запослено, казао је Вучић додајући да није реч само о запослености мада имамо готово пуну запосленост у земљи.
- Инвестиција, значајна и за Аранђеловац. Држава је помогла и тиме се поносим, јер тиме чувамо добар део паметних људи који ће остати у Србији, додао је председник који је потом открио и занимљив податак.
- Аквавива спорт је 9. најпродаванија вода у Европи по свим подацима, казао је Вучић пошто је набројао најјаче производе овог бренда па рекао и да му је "миринда" међу омиљенима. Показали су му и производну линију која пуни 16 лименки у секунди односно 60.000 јединица на сат.
Ово морам да пробам, Никола је апсолутни краљ!
- Срећан сам што сам видео људе, наше Србе који овде раде у срцу Шумадије са много страсти, казао је Вучић додавши да жели да се захвали свима јер Књаз Милош није само питање висине инвестиције.
- Много хвала, ја такву страст и љубав према компанији ретко где сам видео, додао је он и рекао да је захвалан породици Пасквале на свему што су уложили.
- 28,5 милиона евра за мене је огромна инвестиција, казао је Вучић и додао да ће бити много више запослених него што им је потребно "јер је моја канцеларија на томе инсистирала".
- Они су могли и 30 радника да запосле јер је све аутоматизовано, а они ће запослити 100, јер људи су они који чине компанију. Србија је уложила 4,76 милиона евра и то за нас није мали новац, рекао је Вучић нагласивши да се на лето креће с изградњом ауто-пута Карађорђе - 82,5 км чиме ће готово сви проблеми Аранђеловца бити решени, те да то значи скок на милион ноћења у Аранђеловцу.
- 82,5 км, тиме све постаје другачије у Аранђеловцу, други град, друга земља!, додао је Вучић.
- Не могу да лажем... Пијем миринду, и ове аквавиве и "књаз" наравно, то вам је као кад нема славља, осим кад је посно, без печења и руске салате, нашалио се Вучић.
- Све је комплетно аутоматизовано, казали су му у погону Књаза Милошу где раде и роботи који распоређују пакете.
Најјачи бренд Србије!
Поразговарао је и с радницима који раде на производној линији. Бренд, за који је Вучић рекао да је најјачи бренд Србије, извози широм региона али и у Мађарску, Аустрију, Бугарску...
Председник је погледао и читаву палету производа па поименце навео шта и сам пије и шта воли па су му показали и пиће на којем је лик најбољег кошаркаша Николе Јокића на шта је он рекао:
- Ово морам да пробам, Никола је апсолутни краљ!
Иначе, аквавива спорт је међу 10 најпродаванијих спортских вода у Европи.
Отварању нове производне линије присуствовали су председник Србије Александар Вучић и министри привреде и трговине Адријана Месаровић и Томислав Момировић.
Генерални директор "Књаз Милоша" Марко Станковић је рекао да ће та компанија наставити да улаже у нове технологије. "Будуће генерације моћи ће да кажу да 'Књаз' није вода, то је наш понос", казао је он.
Компанија "Књаз Милош" је један од највећих произвођача минералне воде, безалкохолних и енергетских напитака у Србији. Седиште компаније је у Аранђеловцу, где је у Буковичкој Бањи пре више од два века почело коришћења воде са извора.
У септембру 2022. компанија "Књаз Милош" постала је званични произвођач и дистрибутер "Пепси" брендова безалкохолних газираних напитака за тржишта Србије и Црне Горе.
У 2024. години, "Маттони 1873", највећи произвођач минералне воде и безалкохолних напитака у Централној Европи са седиштем у Чешкој, преузео је од компаније "ПепсиЦо" мањински удео (46,43 одсто) у "Књаз Милошу", и постао једини власник водећег произвођача минералне воде и енергетских напитака на домаћем тржишту, наводи се на сајту компаније.