ФУДБАЛСКИ СПЕКТАКЛ НА АДИ Увертира за UEFA UERO 2024TM
Компанија Хисенсе, званични глобални партнер УЕФА ЕУРО 2024ТМ, 1. јуна на Ади је по трећи пут организовала Хисенсе цуп. Ово такмичење, које окупља рекреативце из целе Србије, а који су при том и продајни партнери компаније, прави је увод у предстојеће Европско првенство у Немачкој.
Хисенсе Цуп 2024 на Аду је довео чак 128 продаваца, распоређених у 16 тимова. Ту су били EWE ЦОМП, ГИГАТРОН, ТЕХНОМАНИЈА, ДЕЛТА ТЕРМ, СПЕКТАР, Хисенсе Горење Студио, ТЕХНОМЕДИА, ТРИ О, EMMEZETA, ДОНИЋ, МЕТАЛАЦ, ПБД Унион, SHOPPSTER, Три Б, ДР TECHNO и УСПОН ЧАЧАК.
Екипе су биле подељене у четири групе, а по две најбоље су ишле даље у четвртфинале. У напетом турнирском систему, али увек фер плеј, у великом финалу екипа ТЕХНОМАНИЈА победила је EMEZZETA тим 2:0. Хисенсе Србија је победнике турнира наградио са осам улазница за утакмицу Србија-Енглеска, која се игра 16. јуна у Гелзенкирхену у Немачкој.
И ове године атракција овогодишњег Хисенсе Цуп-а је био медијски турнир новинара из десетак највећих спортских редакција у Србији. Новинари су, попут својих колега продаваца, демонстрирали борбеност и увеличали овај сјајан догађај у одличној фудбалској атмосфери.
Европски шампионат у бројкама
Иначе, Шампионат Старог континента организује се 17. пут, а Србија је једна од 24 репрезентације које ће ове године учествовати у његовој завршници. Наша земља на Европском првенству у фудбалу учествује после 24 године одсуства и налази се у Групи Ц, са Словенијом, Енглеском и Данском.
Немачка је домаћин после чак 36 година, а до сада је највише пута учествовала на овом такмичењу. Новчани фонд који ће учесници и победници поделити износи 331 милион евра. Десетина тог износа уложена је у одрживост и екологију, па ће УЕФА ЕУРО 2024ТМ бити „најзеленији“ шампионат Европе до сада.
BEYOND GLORY и светски врх
Хисенсе тренутно спроводи своју BEYOND GLORY УЕФА ЕУРО 2024ТМ кампању у оквиру које се промовишу врхунски модели телевизора, клима уређаја и беле технике. Сви заљубљеници у фудбал и страствени навијачи имају прилику да на једном од најбољих УЛЕД телевизора прате све утакмице на најбољи начин до сада! Од маја ове године доступан је и модел Хисенсе Мини-ЛЕД Смарт ТВ од чак 100 инча. Овај Хисенсе ТВ дочарава стадионску атмосферу - код куће. Сваки кадар појачава се АИ технологијом и чини да гледаоци уживају у преносу као да су на утакмици.
Што се тиче компаније Хисенсе, и она бележи сјајне резултате. Према обиму испоруке за 2023. и у првом тромесечју 2024. године, Хисенсе је светски број два ТВ произвођач и глобални број један у сегменту телевизора од 100 инча. Компанија послује у више од 160 земаља широм света, а Хисенсе портфолио обједињује мултимедијалне уређаје са фокусом на паметне телевизоре, и премијум кућне апарате.
О компанији Хисенсе
Хисенсе је један од водећих глобалних брендова потрошачке електронике и кућних апарата. Портфолио компаније обједињује мултимедијалне уређаје са фокусом на паметне телевизоре, кућне апарате, али и ИТ интелигентна решења. Хисенсе послује у више од 160 земаља широм света и остварује изузетно динамичан раст у индустрији.
(Republika.rs)